Recenze (103)
VALL-I (2008)
Krásná animovaná povídačka o tom jak to nejspíše na světě za pár let bude.. Nakynutí lidi nejen na váze, ale i v mozku svět totálně zdebastují a pošlou umělou inteligenci, která je inteligentnější než drtivá většina nich, aby ten bordel uklidili, tak toto je prosím pěkně VALL-I.. *---P.O.Z.O.R. S.P.O.I.L.E.R.Y---* Hned ze začátku nás film bude doprovázet ,,krásným'' zničeným městečkem, kde oni osudoví uměle inteligentní robůtci poumírali, pak se děj přesune do krásného rozmanitého prostředí plných , jak jsem už řekl, nakydnutých lidí s absolutní nulovou známkou inteligence, kde příběh nabere svoje otáčky a film začne. Sympatická hlavní postava přecitlivělého hloupého robůtka a jeho ,,partnerky'' film ještě zkrášlují.. A pak bych ještě rád zmínil onu písničku z filmu, která dá filmu takovou tu atmosféru a společně s animací film dolazují do nejmenšího detailu k dokonalosti... 5*
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Pixarovská klasika s dobrým a dobrodružným dějem, který mě od dětství provázel každý den, kdy jsem si tento film pouštěl... ačkoliv to již není pro mě, musím uznat to, že je to stále lepší, než některé dnešní animáky... na svojí dobu toto není obstojné, ale úžasné.. Holt, Pixar nikdy nezklamal... Tituly ,,Hledá se nemo'' , ,,Příšerky s.r.o.'' , ,,Užasňákovi'' , ,,Rattatouile'' a ,,VALL-I'' jsou názorným příkladem toho, že toto studio zůstane vždy to, které nikdo nikdy nepokoří.. :) 5*
Úžasňákovi (2004)
Ačkoliv nemám rád superhrdiny, animace, postavy, hudba a dabing to spravili... 5*
Megamysl (2010)
Super animace a postavy.. :) Dále scénář..:) jen nemám prostě rád superhrdiny.... 4*
Já, padouch (2010)
Sympatické postavy, hezké animace, mimoňi... Mě se to víc než líbilo.. super animák :) 5*
Westernstory (2011)
Zvládl jsem to do scény kdy si nějaký kryplík zlomil ruce...... dál jsem to nedal...
Klub sráčů (2000)
Zajímavá, švihlá a retardovaná komedie s dvěma naprosto švihlími herci a nulovým dějem.. :) mě se to líbilo, smál jsem se.. 4*
Lindemann: Praise Abort (2015) (hudební videoklip)
Rammsteini bývali lepší, ale i tak je toto dobrý nářez :)
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (pořad)
Jsem rád že umím ,,vařit'' :D 2*
Poltergeist (2015)
povedený, strašidelný a úžasný remake na starý osmdesátkový film nesoucí stejný název..:) 5*