Recenze (103)
Bratz 6: Veselé Vánoce (2008)
Postavy 1/10 Děj 1/10 Animace 2/10 Chuť roz*rdat u tohoto ,,filmu '' vše na sra*ku 11/10 ....
Receptář prima nápadů (2001) (pořad)
R.I.P. Přemek Podlaha...
Číslo 9 (2009)
Napříjde mi to jako vhodný animák pro děti, ale pokud máte rádi trošku temnější stránku... doporučuji..5*
Lupiči paní domácí (2004)
vskutku zajímavě provedená komedie s dosti dobrým prostředím a dějem. Mě osobně se více než líbila.. Jen mě na celém filmu nesnesitlně štvaly vybledlé barvy. To nejde odpustit prostě. ať jsem koukal na jakoukoli stáhlou či koupenou verzi, ty barvy byly příšerné, vše ovšem doladil dobrý soundtrack, který k filmu výborně ladi a hlavní role Toma Hankse :) 4*
Jak se krotí krokodýli (2006)
Jedna hvězda za Mádla..
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Ordinace v Prasečí Ohradě je oproti tomuto unikát..
Báječní a bohatí (1987) (seriál)
Stupidní a Retardovaný.... U prvního dílu jsem vydržel 8minut a 27sekund...
Tohle je Sparta! (2008)
20% Za scénu s GTA: San Andreas 20% Za výborné znemožnění trapné soutěže superstar Jinak se to dalo, ale žádná hitparáda to není. 2*
Bláznivá olympiáda (2005)
Knoxville si zahraje postiženého magůrka, v postižené magorské komedii ve které jsou někteří herci vzhledově natolik retardovaní, že jim ta role prostě seděla (nic proti nim a jejich vzhledu nemám, ale ve filmu udělali dobrý výkon) a celkově se mi líbil celý film jako dobrá komedie.. 4*
Post Coitum (2004)
Zabijte mě někdo prosím na tuto sračku se opravdu nedá koukat.