Recenze (86)
Legenda o Vánocích (2007)
Líbilo se mi prostředí kde se film odehrával, hezký a dojemný příběh s perfektním zpracováním. Úžasný příběh o Santovi s vynikajícím provedením.
Ezel (2009) (seriál)
Ezel je převelice zajímavý seriál který zaujme i po vícero zhlédnuti, pořád i když okoukaný děj dokáže zaujmout vícekrát. Tohle se povedlo a hodně, seriál má vynikající atmosféru, hudbu, postavy, děj a hlavně i zpracovaní. Nejvíce se mi líbila postava Ramize Karaeskiho, geniální zpracovaní i provedení té postaví. Když to dávali v TV tak jsme si s rodinou nenechali ujít žádný díl.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Když se člověk nudí tak proč ne? Baví mě tyhle ty seriály sice ne všechny ale baví. Co se tyče tohohle tak zaujme i po vícero zhlédnuti.
Me casé con un boludo (2016)
(y)
Maktub (2011)
Opravdu krásný a velíce dojemný snímek a to v plné kráse, vše je dokonalé i dobře zpracované. Velice krásný film a hlavně dobrý film, ve snímku není nic špatného vše je perfektní což je dobře. Každý svojí roli dobře zvládnul a dobře zahrál, opravdu výborný film který je plný lásky a plný krásných i dojemných momentů.
Miss Tacuarembó (2010)
Slušná muzikálová komedie která vás určitě pobaví, skvěly scénář, děj a hlavně zpracovaní filmu, vyzdvihnout je třeba i atmosféru. Za zmínku stojí i skvěly soundtrack který je taktéž solidní jako samostatný film.
Dos más dos (2012)
(y)
Moje první svatba (2011)
(y)
Hudba na čekání (2009)
(y)