Recenze (148)
Neobyčejný Odd Thomas (2013)
Největší přešlap je obsazení Yelchina - pořád to je takové malé štěně a tohle mu nejde...
Constantine (2005)
Satan je k smíchu, jen skvělá Tilda do to zachraňuje.
Ripleyho věřte nevěřte (2000) (pořad)
Přehlídka zrůd.
Krátké příběhy hraček: Partysaurus Rex (2012)
kde ztratil nápad, vtipe vylez!
Šifra mistra Leonarda (2006)
Tak tahle se to dělat nemá...
Nenarození (2009)
Hlavně se nikdy neměl narodit tento film. Zatáhnout do toho Mengeleho a podivný okultismus (který s tím co nácci vymýšleli je ad absurdum) . Copak zrcadla,. ale jmelí!!! Odette Annable je stejně dobrá herečka, jako já jsem skvělí horský šerpa...
Hvězdná brána: Atlantida (2004) (seriál)
Chabý odvar původního seriálu. Má to světlé stránky, ale není to ono. Flanigan je fešný ale bez charisma, Rachel Luttrell je divná, Momoa je svůj (žádný herecký talent)...
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Zásadní chyba produkce: aby se ušetřilo za nový seriál (drahá propagace), využijeme značku SG, nějak to na to naroubujeme! Ale dát toto fanouškům původního seriálu, co stěží skousli Atlantidu, je vyloženě debilní. Není to špatný seriál, ale v žádném případě to nemá NIC (skutečně, nic až na pár paralel) společného s SG. Přistupujte k tomu jako k úplně novému seriálu, který sem tam utrousí hlášku z jiného seriálu.
Dotek Medúzy (1978)
Nudná ptákovina.
Ruda Lejt Najt (2015) (pořad)
Vůbec to není špatný, JE TO HROZNÝ!!!