Recenze (148)
Městečko South Park (1997) (seriál)
Nekorektní seriál, který hlavně satirou tepe všechny neduhy společnosti a je jedno, kdo je právě pranýřován (vždy to je totiž pravda a padni komu padni). Jen tak dál!
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Byl by to dobrý film, ale tohle se táhne jak mouchy za smradem, že to nejen nudí, ale i nasere.
Ztraceni (2004) (seriál)
To byla kravina! Všechno se to zdálo kočce!
Střihoruký Edward (1990)
Pohádka pro starší a pokročilé. Dokonalé zahraná, Burton na vás vizuálně útočí svým pošahaně/úžasným vizuálem, ale příběh je prostě jen stokrát vylouhovaná pohádka o ničem.
Petr Pan (2003)
NE. Výprava hezká, herci dobří, ale prostě celý Peter Pan je nehorázná píčovina, tak pardon.
Blade Runner (1982)
Nelíbilo.
Vetřelec ³ (1992)
Musím uznat, že když jsem to viděl poprvé, zklamání bylo obrovské. Jde o film, který časem zraje jako víno a rok 1992 nebyl pro film ještě vhodný. Jít do kin třeba v roce 2010, byla by to bomba. Jediné, co mi to teď kazí jsou ty zmiňované zásahy producentů, až to mladý a tehdy jen slibný génius Fincher vzdal a pak to sestříhal nějaký... SE je zajímavější. Pátou hvězdu dávám za invenci a zajímavé pojetí, jinak ten film je za slabší ****
Chata v horách (2012)
Nejlepší horor roku 2012. To jako vážně? Vážně dobrý film to je (SPOILER) co vlezou do ,,laborky´´ a následný masakr. Potěší cameo Sigourney i konečné, neamerické rozhodnutí hlavní postavy (naserte si!) a pak to zabije ta pazoura...
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Šílená a skvělá hovadina! Musím vyzdvihnout i český dabing, protože Rychlý a Tůma jsou sakra esa! Teda jo, teda ne, teda jo!
M*A*S*H (1972) (seriál)
Z optiky roku 2015 už to není ono. Pamatuji, když začínala TV Nova (než se z ní stala TV Hovna), to byly časy...