Oblíbené seriály (10)
Bylo nás pět (1994)
Tajemství proutěného košíku (1977)
Až po uši (2014)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Případy 1. oddělení (2014)
Tohle se České televizi vážně povedlo. Asi nejvěrnější zpracování detektivních případů. Velké plus je za mě to, že se tyto případy skutečně staly. V seriálu je perfektně vykreslena mravenčí práce policistů, která vede k vyřešení. A není to jen o tom: honička, střelba, zatknutí, jak to často vidíme v jiných seriálech. Herecké výkony naprosto famózní od všech protagonistů. Ale kdo mě teda vážně potěšil, tak Bolek Polívka. Jeho roli jsem si vysloveně úžívala. :) Kolikrát jsem tento seriál viděla, si netroufám odhadovat, ale Korejsovy hlášky mě ještě neomrzely. :))