Recenze (691)
Jako v bavlnce (2020)
Zajímavé výchozí téma zpracované do pokusu o originální a neotřelou přechcávací gangsterku. Pokud nadhodím po první půlhodině ze srandy dvě mozná vyústění a obě jsou pak použita, tak asi něco nejde podle plánu.
Jméno růže (2019) (seriál)
Tak, a jak začít? JohnTurturro je skvělý Vilém, přesně takhle jsem si jej při čtení představoval. Adso jakž takž ujde a osazenstvo kláštere se mi líbilo víc, než v Annaudově palimpsestu (s výjimkou Jorgeho). Zbytek hodnotím s rozpaky. Nerozumím snaze zbulvarizovat původní předlohu implementací aktuálně módních témat různých me too potratů, deformovaného feminismus a až idylického uchopení záporných postav. Tyto změny jsou na míle vzdáleny předloze, navíc jednotlivé zásahy nedávají v rámci celku moc smysl, nebo lépe, mají minimální vliv na charakteristiku postav. Z Bernardova doprovodu dobrá pětina rytířů cestou pokape, a on nic, jede si vesele dál, amazonka se šmiklým břuchem je po dni odpočinku schopná zase pobíhat atp. Kokotina. Na druhou stranu, v místech kde se scénář nesnaží aktualizovat knižní předlohu, je seriál hodně cajk. Takž výsledně za lidovku.
Jméno růže - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
Robina Hoodova comeback :) A Salvatore "John Matrix Jr.": "Holka, seš po větru, já mám dobrej čuch a ty ji máš zapařenou."
Jméno růže - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
"Hej Chucku, kdy si naposled upálil nejakýho kacíře?" "Nevím Karle, ale tady to smrdí dolcinisty; čapni pepo, noviny a zapák. A taky špekáčky vole, celej den mám prázdne bachor."
matka! (2017)
Bůh a člověk, hra neustále opakovaná, bez konce a začátků ... Dílo.
Šťastný nový rok (2019)
Přídomky "romantická" a "komedie" mi k dílku moc nesedí.
DVTV (2014) (pořad)
Netuším proč tenhle typ "produkce" trčí na csfd. Jeden stůl, jeden dům a dvě persóny ... tož vyšší filmařina, jak cyp. Veselovský za 5 hvězd, drtinové za tři a no a to třetí tupé tele je jasnej odpad. Takže to máme za ... (moment)
Carnival Row (2019) (seriál)
Dílko je nedotažené a prvoplánovaně doslovné... škoda.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Ani já tomu ještě včera odpoledne nevěřil, ale stalo se. Tarantinovu filmu 5 hvězd... Dík Quentine.
Jeden musí z kola ven (2011)
Tak tohle bylo hodně poctivé řemeslo ...