Recenze (932)
Hlasy (2014)
Napad super, ale mohlo to dopadnout jeste lepe, kdyby se tvurci celou dobu nerozhodovali jaky zanr maji zvolit. Me se cernohumorne komedie libi, ale tady schazela pevnejsi ruka, ktera by rozhodla.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Paradni jizda, skvele herecke vykony a kdyz odpustim vybuchujici hlavy, tak to je rozhodne jeden z nejlepsich akcnich filmu posledni doby.
Ladíme 2 (2015)
Je to stejne (mozna o neco vice) zabavne jak dil prvni. Fat Amy dostala vice prostoru a hlaskami se to jenom hemzi stejne jako dobrou hudbou. Struktura celeho pribehu mi ale v prvnim dile prisla lepsi.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Tahle serie je sazka na jistotu. Kazdym dilem nabidne v podstate to same, privede vsechny angazovane do ringu, napise par hlasek, dobrou hudbu, zajimave akcni sceny (hlavne at jsou co neneralnejsi) a vsechno to zabali do cool looku a vsichni jsou spokojeni. Ja nemuzu nic vycist, vzdyt ten sedy prumer je tady uz od 5. dilu a vubec to nikoho nesere. Tak proc ne? A to takovym filmum vubec neholduju, ale na 8. si do kina zase zajdu :) Pekna tecka za Paulem, je to dojemne ale neni to prehnane. RIP!
Odpočívadlo (2006)
Dobry potencial, ale prehravajici herecka a z cesty scenar to pohrbilo!
Neutečeš (2014)
Ja slintam nad soundtrackem jak z 80.let a nad kamerou. Je tam jedna scena, ktera me dostala (ten chlap byl strasne vysoky)! Jen co mi vadilo je, ze to nema poradne finale (a jestli ss finale povazuje ta scena v bazenu, tak to ma bidne finale). Kazdopadne dobry napad, ktery se zada s hodne zlymi sny (pry ze to scenarista natocil presne na tenhle popud). Film se neda popsat jinak nez divny, ale za to v tom nejlepsim slova smyslu-zadny mainstream.
7500 (2014)
Tu pointu jsem uhadl pred uvodnima titulkama, zbytek je misty napinave, ale celkove prazdne a ohrane straseni.
Mrtvý sníh (2009)
Tohle me moc nechytlo a nesedlo mi to tak, jak zbytku.
Cesta ven (2014)
Tech ceskych lvu je pozehnane, ale nejak to nadseni nesdilim. Autentita je ale na jednicku!
V oku tornáda (2014)
Me vzdy pritahovaly filmy o extremnim pocasim. Tenhle se dava moderni cestou, kde dulezitou roli hraje POV z vice na sobe nezavislych postav, ktere se nakonec protnou. Ta snaha je tam vice nez jasna, ale postavy jsou napsany velice okrajove a je vam jedno, jak dopadnou. Kazdopadne mila jednohubka, ktera me nejvice dostala "autem v oblacich".