Poslední recenze (42)
Spalovač mrtvol (1968)
A co kdybych tě Drahá...oběsil.
Temný případ (2014) (seriál)
Hodnotím zatím 1. sérii......sakra,sakra,sakra jak to mohlo bejt tak neskutečně dobrý. Skvělej příběh, bravurně napsané postavy (postava Matthewa McConaugho je jedna z nejlíp napsaných postav co sem poslední dobou viděl).
Gardens of the Night (2008)
Sakra to byly fakt divný pedouši. Každopádnš nevím proč ale tenhle film mi připomněl jednu z mojích oblíbených skupin The Smiths...tak krásně depresivní.