Recenze (246)
Socialistický Zombi Mord (2014)
Ťažko hodnotiť niečo, keď to nemalo rovnakú štartovaciu čiaru ako ostatné. Oceňujem snahu, príjemne som sa pobavil a na prekvapenie som sa vôbec z toho necítil trápne ako napríklad pri lacnejších amerických hororoch. Navyše ma to vrátilo do mojich školských čias. Zombikov sme síce nemali ale prostredie a herci boli dosť podobní :)
Do naha! (1997)
Milý film, ktorý človek neľutuje že si pozrel. Oceňujem, že napriek erotickej téme sa vyhol sileným oplzlým žartom ako to býva zvykom v obdobných amerických komédiách. Ale asi aj ľahko zabudnuteľný takže sa mi ťažko dávajú 4*.
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
Dobrý film, veď gangsterka nikdy nemôže byť zlá aj keď táto bola trochu dlhá a rozťahaná. Miestami sme už preto strácali pozornosť alebo aj záujem o to čo sa vo filme deje. Nikos je veľký sympaťák a právom aj lámač ženských sŕdc, ako divák som mu však nežral že je aj obávaný mafián alebo šikovný a nepolapiteľný podvodník.
Arcane (2021) (seriál)
Stylovka pre dnesnu mladez. Pekne animovane.
Modřiny (2020)
Taka zbierka znamych filmovych cliche. Az na tie stereotypy proti ktorym sa snazi netflix bojovat - rodovym a rasovym. Ale celkovo to cloveku az tak nevadi, je to celkom stravitelna oddychovka. Co mne vsak osobne prekaza, su tie "slepe dejove linie", co pridaju deju v danom momente silenu dramatickost no dalej sa uz viac nerozvyjaju ani sa nikam neposuvaju...tak nakonci sa pytam, naco ?
V nemilosti (2021)
Začne sa to ako solídna sociálna dráma so zaujímavou zápletkou. Škoda, že sa začne chovať nelogicky a vyústi do predramatizovanej blbiny. Záverečne odhalenie nebolo na škodu, ale línia dvoch bratov úplne silená. Prinajmenšom aspoň herci sa mohli prehodiť. No Netflix, nechýbalo veľa a už to skoro bolo za 4*! Aj keď sa už obávam, že väčšie ambície tam ani nie sú...
Red Notice (2021)
Daj dokopy partiu naj-cool hercov sucastnosti a sprav film cez obohranu sablonu nech sa hlavne bubaky tocia. Ale ako zbierka vsemoznych filmovych klišé momentov ujde …
Boxer a smrť (1962)
2. Zhliadnutie z 4* na 5*.
Vysvobození (1972)
Prva polovica filmu 100%, druha dost nelogicka. Skoda...
Togo (2019)
Sympaticky film na nedelne doobedie, psik je rozkosny ale inak celkom obycajny film.