Recenze (247)
Ant-Man (2015)
Na spracovanie antmana som bol veľmi zvedavý. Napriek nasýtenosti marvelovkami ma výsledok veľmi pozitívne prekvapil. Dobrý výber hlavného predstaviteľa, dosť veľa vtipných scén, zaujímavé stvárnenie zmenšeného sveta.
Můj soused zabiják (2000)
Chandler, Bruce Willis, dve rozkošné kočandy a priemerná príjemná komédia, ktorá mi veľmi pripomína rok 2000. Keďže som na ňu po rokoch nezabudol a stále sa dá na to slušne pozerať zvyšujem z 3* na 4*. :)
Jurský svět (2015)
Vravel som si pred pozretím, že sa pri hodnotení nad filmom tohto komerčného typu povznesiem a vychutnám si ho ... ale nepodarilo sa. Nelogickosti, hlúposti, otrepanosť každou minútou. Zbytočne zdĺhavé "bumy-plesky", naháňačky... Keby aspoň v popise stálo komédia, tak by som to ľahšie všetko strávil. Ale žena v opätkoch utekajúca pralesom pred dinosaurom, cvičené dinosaury, zmutovaný dinosaurus čo švihom ako tieň rozpráši jednotky profesionálnych vojakov a nevie chmatnúť malého chlapca, všade kopec mŕtvol napriek tomu záverečný cliche happy end a kopec ďalších veci donebavolajúcich kravín ma celý film nútila myslieť len na to, že ľudia na takéto píčoviny dnes dávajú peniaze :D
Jak jsme hráli čáru (2014)
Prišlo mi to ako taký príjemný dokument zo života socialistických detí, dočkali sme sa aj slušných, nesilených hereckých výkonov. Aby to samozrejme bolo aj o niečom významnom tanky a útek cez hranice nemohli chýbať...
Fízlové, hajzlové (2013)
Prvotriedna blbost! Idealna pre partu kamosov s basou piva :)
Útěk z L.A. (1996)
To isté ako v útek z NY, len v lacnejšom šate 90. rokov. Škoda kopcu nelogičnosti, bolo by to stráviteľnejšie a určite o triedu lepšie. Lacne triky nejdem kritizovať, cez tie sa dokážem preniesť. 60% si to ale aspoň zaslúži, má to pre mňa svoje určité nevysvetliteľné čaro :).
Lesní duch (1981)
Kiež by som to videl prvý krát v dobe vzniku. Voľakedy určite strašný horor sa časom zmenil na celkom recesistickú záležitosť. Určite povinná zaležitosť pre retro-sadisticko-hororových fajnšmekrov.
Neutečeš (2014)
Tak toto majú ženské ozaj ľahšie! :D Prenáša sa to inak aj pri chránenom styku? A čo sa ráta za sex? Orgazmus? Či stačí len zásun? Má to veľa nezodpovedaných otázok, len aby nám prípadná dvojka nepokazila dojmy z jednotky. Inak celkom solídne spracovaná vec. Určite som videl aj horšie horory s oveľa lepším hodnotením, a keďže mám aj stiahnutú zadnicu pred spaním, tak sa nakoniec prikláňam k 4*! :)
Chappie (2015)
Po trailery trošku sklamanie. Zapracovanie Antwoordu do filmu bol super nápad, bez nich by tam nebolo pre mňa nič zaujímavé.
Inherent Vice (2014)
Nemám ani šajnu o čom to vlastne bolo:D. Možno som príliš blbý na tento film, asi by som si ho mal pozrieť ešte raz, ale to určite nemám v blízkej dobe v pláne.