Poslední recenze (314)
Naděje (1963)
Pro mě docela zklamání.Hrušínský excelentní,Hegerová přesvědčivá,ale od tandemu Procházka - Kachyňa bych po zhlédnutí jiných jejich děl čekal víc než jen sociální drama o dvou ztroskotancích..65%
Pokrevní bratři (1999)
Mstitelé bezpráví,dva bratři z Irska,jejich poblázněný kámoš Ital,vysoce inteligentní FBI agent.Ruská i italská mafie,kriminálníci,zabijáci,šlapky.Rková akce ve stylu Kick ass.Evidentní inspirace Matrixem - povedený Slow motion.Efektní,krvavé,filozofické,místy vtipné. Willem Dafoe vyčnívající v roli přihřátého poldy:-) Povedený film za 80%
Složka 64 (2018)
Čtvrtý díl ze série případů oddělení Q je asi nejmrazivějším,neboť se zakládá na naprosto nechutné,skutečné kapitole dějin Dánska. Filmařsky stejně dobré jako Vzkaz v láhvi.Pomalejší tempo,drsná akce,lidská zvrácenost,touha po pomstě.Škoda,že se takto působivé kriminálky netočí u nás....85%