Arsenal83

Arsenal83

Marcus Courtouis

Velká Británie

10 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 28 55 81 108
    • 4.6.2020  16:49
    Sputnik (2020)
    **

    Film, ktorému podľa mňa chýba atmosféra, celé sa to strašne vlieklo a s hororom to má okrem mimozemského netvora nič spoločné. Pochybujem, že by takýto film silno na diváka zapôsobil aj v tom samotnom roku 1983, kedy sa má odohrávať. Ale minimálne kvôli komentáru Carnifexa sa to oplatilo pozrieť.

    • 4.6.2020  15:02

    V mnohých ohľadom trápne, najmä čo sa týka hereckých výkonov. Nie ani tak u Ellie Gall, ale u tých chlapíkov okolo. Jeden, keď má hrať strach tak hrá akoby latentného homosexuála, ďalší svoju zaľúbenosť prejavuje šokovaným výrazom mŕtvej ryby, tretí má rypák, že by ho trebalo zapriahnuť do pluhu namiesto radlice. Tam, kde to má byť vtipné, príchádza väčšinou trapas.

    • 4.6.2020  14:09
    Homecoming (TV seriál) (2018)
    ***

    Nechytilo tak ako malo. Zápletka sa tvári tajomne, ale všetko okolo toho nevtiahne diváka. Mal som pocit, že čím viacej sa tam toho rozprávalo, tým menej to ťahalo dej dopredu. Príliš tmavé scény tiež nie sú výrazným plusom, niekedy som postavy v tom slabom svetle musel hľadať a rozpoznávať.

    • 4.6.2020  11:04
    Lara (2019)
    ***

    Corrina Harfouch alebo "decentná" Magda Goebbels z Pádu tretej ríše sa zhostila ďalšej decentnej roly. Je to také zamyslenie sa nad životom, v šesťdesiatke sa už človek obzerá spätne, čo mal urobiť, čo nemal urobiť a čo mohol urobiť. Vo vzťahu k deťom i vo vzťahu k svojim rodičom. A možno aj tam by som bral orientáciu filmu, je skôr pre ľudí nad 50 než pre mládež. Kto sa chce pobaviť, bude sklamaný, je to len zvláštna dráma podľa mňa bez výrazných emócií s výborným výkonom hlavnej herečky, ale stačí to na to, aby človek siahol po tomto filme opakovane? Podľa mňa nie. Pre mňa osobne slabšie tri hviezdy.

    • 4.6.2020  10:03

    Čakal som na ten moment, kedy sa mám začať smiať, a ono to nikdy neprišlo, len nejaké záblesky úsmevu, ale to je tak všetko. Film má veľmi málo dialógov, vlastne takmer žiadne a bez toho to je maximálna nuda. Mne podivný pohľad pána v okuliaroch, ktorý vyzerá, že má všetko na háku, na zábavu nestačil.

    • 4.6.2020  00:05

    O

    • 3.6.2020  15:21

    Dielo vhodné do absurdného divadla, je plné schizofrénie, podivného humoru, ale atmosfericky veľmi dobre fungujúce. Film sa skladá z troch príbehov, ktoré sa stretávajú navzájom, všetko je však založené na imaginácií a v tom psychu nie je vždy jasné, čo je skutočnosť a čo len predstava. Miestami je to dejovo naozaj bláznivé, herecké výkony excelentné, Španieli opäť nesklamali.

    • 3.6.2020  12:53
    Possessor (2020)
    *

    Že vraj ľudia na festivale tlieskali. No ale to preto, že tam chodia rovnakí pošahanci ako tento režisér, ktorý sa dostal k profesii len ako synáčik. Bodať niekoho nožom bez cieľa, hektolitre krvi, to je len pár scén z celého filmu, ktoré sú vyslovene šialené. To môže byť len prejavom nevybúrených snov svojho tvorcu, ktorý má rozkoš z násilia. Detailné zábery na nôž vnárajúci sa do tela sú ale inač veľmi amatérske, úplne vidno, ako je to všetko umelé. Ale drogovo závislým sa to môže zdať ako pohodový filmík.

    • 3.6.2020  09:45
    Sestřičky (TV seriál) (2020)
    ****

    Komplet séria v ČT archíve alebo tu: https://dokumenty.tv/sestricky-1-serie-dokument/

    • 2.6.2020  19:53

    Na to, aký krátky film to je, je tam až príliš ceľa hudobných vložiek a celá tá dejová línia je taká plochá, hoci priamočiara. Je však sympatické, že si Jason Momoa do svojho filmu za ženu vybral vlastnú manželku.

    • 2.6.2020  18:24

    RottenFox asi sledoval iný dokument. Je to úplne v pohode, ide o výpovede ľudí, ktorí ešte žijú a spomínajú na totálne začiatky skupiny, mnohí z nich boli účastní nejakú krátku dobu na chode vznikajúceho Beatles, ale nikto z nich sa nejak nechváli (okrem bubeníka, ale aj to právom), naopak skoro každý vyzdvihuje Lennona, napríklad ako ukázal Nemcom holú prdel a fanúšikovia vraj šaleli.

    • 2.6.2020  11:39
    Malasaña 32 (2020)
    *****

    To je presne ten typ hororu, ktorý od začiatku prináša hrôzu a tak to má byť. Hnusná seňora v debilnom hojdacom kresle je samozrejme také klišé, lenže funguje a funguje fakt dobre. Pre mňa silná duchárska záležitosť, toto je niečo čoho sa "bojím". Zaradenie LGBT prvku ma tu vôbec neiritovalo, naopak toto je to pravé uplatnenie pre transsexuálov - strašiť ľudí.

    • 2.6.2020  11:25
    Boar (2017)
    **

    Na celom tom kvázi horore bol najtrápnejší diviak. Ako nič v zlom, umelá krv v hektolitroch, to ešte prežijem, ale prečo sa toto monštrum podobá na dinosaura z Cesty do praveku? Aj tie pohyby a hýbanie hlavou, to fakt Zeman v roku 1955 natočil niečo oveľa efektnejšie. A vidím, že ma to nenapadlo ako jediného.

    • 1.6.2020  17:46
    Chalífát (TV seriál) (2020)
    ***

    Nerozumiem ošiaľu ohľadom tohto seriálu. Pripomína mi to nadhodnotenie Černobyľu, ktorý som si pozrel dvakrát a furt som sa v ňom nenašiel. Dobre, takže Netflix nám teraz dal maličkú sondu do moslimských rodín, ako si spolunažívajú, mnohí z nich fanaticky bijú svoje čelá o dlážku, len aby sa zapáčili svojmu Bohu, a niektorí sa z umiernených tak zradikalizujú, že sú ochotní zabíjať. To ale nie je nič nové, ani prekvapivé a navyše je Kalifát podľa mňa dejovo aj predvídateľný. Celé to bolo len o tom, aby sme si v závere tipli, urobí to alebo to neurobí? Uznávam, že posledná časť stála za to, bola špičková so strhujúcim záverom, ale kľudne stačilo natočiť jeden celý film, osem častí to zbytočne naťahovalo. Ak ide o posolstvo, že sa máme spamätať, tak to si mýslím, že už je neskoro. Vo Švédsku je najžiadanejším cudzím jazykom na základných školách paradoxne "švédčina", pretože deti už arabsky vedia. Tak ako chcete zabrániť nárastu radikalizácie spoločnosti a smerovanie k islamizácii, keď ste si z nich už urobili občanov? Tento seriál na niečo poukazuje, avšak už päť minút po dvanástej.

    • 31.5.2020  16:16
    Spiknutí proti Americe (TV seriál) (2020)
    **

    Nadšenie niektorých je nepochopiteľné, akoby doposiaľ ani nevideli alternatívny historický seriál. Veď si len pozrite The Man in the High Castle, to je niečo úplne iné a nie táto ľavicová agitka. Už dávno som sa tak nenudil. Pohoršilo ma však, že z Charlesa Lindbergha urobili fašistu, antisemitu, no strašného bubáka, hoci to bol skôr izolacionista. Ale čo môžeme čakať od autora-sionistu Philipa Rotha? Len dennodenné sa vracanie k starým krivdám, ktoré sa stali židom, keďže nikto iný v histórii už netrpel, no a keď už došla téma holocaustu, tak si príbeh vymyslíme, len aby sa nezabudlo, kto je tu vyvolený národ.

    • 31.5.2020  10:06
    Home Before Dark (TV seriál) (2020)
    ***

    Samotné prípady by sa ešte dali, ok stala sa vražda, skúmame to, možno príde zaujímavé odhalenie, prekvapenie. Problém vidím v samotnej premise detskej postavy vyšetrovateľa, najmä keď seriál nie je až tak primárne určený deťom. Apple nás síce ohúri, že tu ide o inšpiráciu skutočnou deväťročnou detektívkou, ale mne sa to nechce veriť. Akože toto sa normálne stalo, že dievčatko príde na policajnú stanicu, vyžiada si spis a polícia s ňou normálne jedná a rieši okolnosti zločinu? Neverím.

    • 30.5.2020  19:03
    Psohlavci (1955)
    ***

    "Lomikar vyhral u tohoto soudu, naše věc ale byla pravdivá." Zaujímavé, že kliatba na Lomikara z roku 1695 sa splnila. Rovnako tak sa splnila kliatba templárskeho veľmajstra Jacques de Molay z roku 1314. Asi na tom preklínaní niečo bude.

    • 30.5.2020  17:56

    Nuž v popise filmu napísať "v atraktivním prostředí leteckých bitev 1. světové války" je pre mňa tak trochu cez čiaru, čo je už na zabíjaní a vojne atraktívne: To už k seriálu o leteckých katastrofách môžu napísať "dokument o pútavých pádoch lietadiel s pôvabnými scénami paniky a hrôzy". Nuž ale k tej aktraktivite. Tie zábery z lietadla sú tak trápne štúdiové, že v počítačových hrách to vyzerá reálnejšie a to platí aj pre rok 2006. Myslím, že tie zábery sú vizuálne tak na úrovni spred polstoročia, ak nie viac. Efekty na úrovni braku.

    • 30.5.2020  17:15
    Chameleon (studentský film) (2013)
    **

    Niektoré situácie sú naozaj zahrané amatérsky, najmä scéna na tom móle a všplechnutím drinku do tváre, to bolo zahrané naozaj zle, to snáď natočili náhodných okoloidúcich. No a Hřebíčková tam bola len na to jedno, čo vždy, kvázi pekná tvárička s kilom makeupu na zakrytie uhrov.

    • 30.5.2020  16:48
    Mrs. America (TV seriál) (2020)
    *

    Mnohým recenznetom na zahraničných fórach vadí historická nepresnosť, že mnoho zo zobrazených situácií sa nikdy nestalo, prípadne je prifarbených, aby sa to hodilo agitke. Mne vadí agitka samotná. Rovnoprávnosť žien je pre mňa samozrejmou vecou a kde je nespravodlivosť, tam ju treba odstraňovať (ale nie kvótami, čo je ľavicovo liberálny konštrukt). Ale netreba ju ukazovať v tom zmysle, že rodina, manželstvo, starostlivosť o deti je niečo odporné a prežité a naopak výdobytkom je napr. adopcia detí prípadne deti zo skúmavky a hlavne lesbizmus. Seriál je jasne točený akoby na politickú objednávku a neváha prekrúcať fakty. Veď nakoniec, kto z divákov si ich bude overovať?

    • 30.5.2020  15:43
    Defending Jacob (TV seriál) (2020)
    ****

    Seriál, ktorý drží divákov pri obrazovkách svojou atmosférou a charizmou manželského páru, ale Chris Pine to tam jasne ťahá. Viem si ale predstaviť aj rýchlejšie riešenie prípadu, celý ten proces a záverečné zvraty by sa zmestili aj do celovečerného filmu. Apropo riešenie, okrem toho naťahovania deja je trochu slabinou aj ten neurčitý záver. Otvorené konce, pochybnosti, to nemusí osloviť každého diváka. Napätie tomu nechýbalo, naozaj len škoda toho záveru, ja mám radšej, keď sa ten uzol dokáže rozviazať a máme to uzavreté.

    • 29.5.2020  14:27
    Veliká (TV seriál) (2020)
    *

    Hneď v prvej časti sú samé historické nezmysly a ono sa to vlečie v tomto duchu ďalej. Ono je to podané zábavnou formou, ale opomína sa tú fakt, že Peter bol absolútne neschopný sexu ešte niekoľko rokov po sobáši, takže k situácii, kde hovorí akože v svadobnú noc "dúfam, že moje semeno nevyjde nazmar", je absolútnou fantáziou scenáristu, ktorý si nenaštudoval základné fakty. Okrem Katarínu nazývajú cárovná, keď ešte cárovnou vôbec nebola... A celkovo pasáže, kde dochádza k týraniu mladej Kataríny manželom sú tiež nijako nepodložené až takmer vylúčené. Pritom samotní tvorcovia pyšne propagujú tento seriál ako "Neobyčajne pravdivý príbeh". Chápem, že má ísť o pseudosrandu, ale takým spôsobom len tlačíme mládeži do hlavu dejinné nezmysly, ako sú černosi v Rusku pred 250 rokmi.

    • 29.5.2020  13:31
    Kateřina Veliká (TV seriál) (2019)
    ***

    Historický seriál, kde politické pozadie ide do úzadia a lacná erotika do popredia, hoci našťastie jej tu nebolo tak veľa, aby granny úchyláci spomaľovali scény. Helen Mirren to zahrala výborne, ale bola vhodným typom? Katarína mala 33 rokov keď sa dostala k moci, milenkou Potemkina sa stala v 45 (tu ten dvanásťročný rozdiel vôbec divák nepostrehne). Helen Mirren má ale po sedemdesiatke a nikto nech nehovorí, že snáď vyzerá na 40. Ani parochňa jej nepomohla, hoci jej výkon a samotné kostýmy sú výborné. O Kataríninej posadnutosti sexom sa toho narozprávalo mnoho, ale že by celý čas riešila len tieto témy? Z Kataríny Veľkej neostalo v tomto seriáli nič veľké, len sexuálne eskapády, ktoré jej mátali v hlave aj pri riešení politických záležitostí. Tak to videli tvorcovia, ktorí sľubujú všadeprítomné sexuálne napätie, čo je v súvislosti so starenou na dôchodku trocha nedôstojné. S ruským seriálom Jekaterina sa to nedá ani porovnať.

    • 29.5.2020  10:43
    Four Weddings and a Funeral (TV seriál) (2019)
    **

    Doba sa zmenila, ale s tou korektnosťou to netreba preháňať. Nájdite si hercov v pôvodnej filmovej verzii. Uvidíte pôvodných Britov. Zadajte si casting tohto seriálu a je to tu už pol na pol. To mi ale až tak nevadí ako to, že vlastne ani jeden pár nie je rasovo jednotný - proste černoch s beloškou alebo naopak, len aby sme vnucovali tú myšlienku, že tak to je najlepšie. Nič proti zmiešaným párom nemám, ale aj počas svojho nie krátkeho pobytu v Londýne som si všimol, že napriek všetkej tlačenke je väčšina párov "zladených", tak prečo to tú ignorujú, prečo nemôže biely muž randiť s bielou ženou? Najviac som sa však zasmial na fakte, že v zahraničných recenziách neriešia toto, ale že prečo je tento seriál tak hnusne zaostalý, že tam v ústrednom deji neukazujú žiadny gay alebo lesbo pár. Pritom práve toto je najväčšie plus celého seriálu spolu s Nathalie Emmanuel.

    • 29.5.2020  09:45

    Evita píše len odpady pre zúfalé kravy a tak potom vyzerajú aj filmy podľa jej predlohy. Chápem, že je to všetko smerované na ženské publikum, ale to vám príde fakt super vtipné, že tam nejaký zmrd súloží s Vilhelmovou a klepe jej pritom popol na ksicht? Kde sa podel ten slávny feminizmus? Apropo, Vilhelmová resp. Dyková, do kedy ju budú obsadzovať do rolí super krásavíc, čo majú milencov o 15 rokov mladších? Veď jej tvár je samá zošuverenina. Ešte pár rokov a rovnako ako v tom filme dopadne aj v súkromí - pán Dyk sa stane Dickom a vykašle sa na ňu (podobne ako to ona urobila svojej rodine). Vrcholom je otrasný dabing nečeských hercov. Scenár a dialógy zas morálnou žumpou, vulgárnosť je všade okolo. A všetci muží sú kokoti, čo buď len šukajú alebo ubližujú deťom.

    • 28.5.2020  10:39
    Avanpost (2019)
    *

    Tak blbí mimozemšťania s modulovaným hlasom prišli konečne aj do Ruska. Ksichty bez nosa alebo úst sme tu mali už v Star Treku, to sa nám boľševici veľmi nepochlapili. Neprehľadná streľba je tu prerušovaná dialógmi o ničom. V závere sa silná vojínka pýta: "Takže pre vás sú ľudia len čísla?" No ja by som povedal, že aj pre mocných tohto sveta boli ostatní ľudia vždy len čísla. Viď Stalin: „Keď zomrie jeden človek, je to tragédia, keď ich zomrú milióny, je to štatistika.“

    • 27.5.2020  15:06
    Dějiny písma (TV seriál) (2007)
    ****

    Súhlasím, že ide asi o najväčší vynález v histórii. Hoci ani také koleso nebolo na zahodenie. V prvej časti sa dozvieme, že krátke slovo "ma" môže znamenať matka, kôň, rastlina ale aj kliatba. Stačí len malá odchylka vo vyslovovaní. Takže čínsky sa rozhodne učiť nechystám.

    • 27.5.2020  14:21
    Proxima (2019)
    **

    Naučil som sa nové francúzske slovo. Bonbón sa povie bonbon. Film som si pozrel výlučne kvôli Eve Green a potvrdil som si jej široké jazykové schopnosti. To je tak z pozitívneho zážitku všetko, inak ide o nudnú, ani nie drámu, pretože dramaticky sa tam toho veľa neudeje, ale skôr o nudný príbeh ženy astronautky, ktorá má rodičovské povinnosti. Ukazujú, ako má svoju dcéru strašne rada, ale povinnosť nepustí a ona musí ísť do vesmíru. Snáď ju niekto nútil?

    • 26.5.2020  15:56
    Grand Isle (2019)
    ****

    Keď si to človek vezme tak trochu aj ako komédiu a odmyslí ten primitívny záver, tak sa to celé dalo celkom pozerať. Nemám problém film podporiť.

    • 26.5.2020  12:22

    Úplne súhlasím s užívateľom "Lacike", slovo nelogické dokonale vystihuje podstatu tohto filmu. To čo tí retardi tu ukázali, to je nehoráznosť. Len tak si prepadnem pumpu, bezdôvodne odstrelím mladú ženu, na čo to bolo dobré? Na prvoplánové šokovanie diváka a ukázaním, to sú ti zlí? Film by bol dobrý len ako krátkometrážny akčňák, ktorý by trval tak pol minúty a zobrazoval by len ako tých dvoch buzerantov popravia.

<< předchozí 1 2 3 4 28 55 81 108