Oblíbené seriály (7)
Endeavour (2012)
Ve jménu vlasti (2011)
Tyran (2014)
Štve ma, že seriál po tretej sérii končí. Je vynikajúci, napriek niektorým zidealizovanejším pozíciam a veľmi priamočiarym riešeniam , tento seriál je veľmi zaujímavý, podnetný a má svoju hĺbku. Škoda, škoda, škoda.
Ženatý se závazky (1987)
Okupace (2015)
Vynikajúce, hotový koncert. Ešte som nevidel, aby niekto Rusov tak verne zobrazil. Ako keby som tam videl Lavrova, ktorý tvrdí o niečom,čo je v skutočnosti žlté, že je to čierne s úplne vážnou tvárou. Tá ruská orientálnosť, neúcta k ľudskému životu, krutosť, bezcitnosť, prelhanosť, presne ako je to v skutočnom svete. Národ, ktorý keď nevedie vojny a konflikty, tak sa nudí. Národ, ktorý musí ubližovať iným národom a bežným ľuďom. Keď si nás nevážite, tak sa nás bojte. Ale, čo chcem pochváliť na tomto seriáli, je tá vernosť, pútavosť , vysoká remeselná práca a precíznosť tohto medzinárodného projektu, ktorý nám úplne objektívne (len mi to nechceme vidieť) naznačuje , čo nás, keď niečo nebudeme robiť s výdavkami na obranu a vlastnou európskou zženštilosťou čaká, a to možno nielen z ruskej, ale aj inej neukojenej (Mohamedovej) časti sveta.
Hříšníci (2011)
Pozrel som si všetky (84 častí) naraz, doteraz som tento seriál nesledoval a som ohromený. Už teraz mám dieru srdci a v duši a neviem, čo budem robiť zajtra bez tohto milého kolektívu. Hlavne LIP (White) mi už teraz neuveriteľne chýba a teším sa na ďalšie série. Aj ja som závislý, nie od drog, ale od Shameless.