Barb.

Barb.

okres Praha

2 body

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
    • 6.7.2018  06:39
    Skokan (2018)
    ***

    Režisér na kviff prozradil, že byl inspirován skutečnými událostmi. Film by nemohl být kvůli svému obsahu financován ruským Ministerstvem kultury. Hlavní postavu považuje za superhrdinu se zvláštní schopností, kterou jeho matka zneužívá. Scéna s hadicí symbolizuje ukřižování.

    • 19.12.2016  23:50

    3,5

    • 17.7.2016  22:57

    Dobrý příběh, dobré zpracování, hluboké téma podané s humorem = čtyři hvězdičky.

    • 3.7.2016  07:11

    První rovina - vlastní film - je povedenou komedií, která by si zasloužila o hvězdičku víc. Druhá rovina - natáčení filmu - již není tak povedená a je plná scén, které vás nutí ptát se: "vážně?". Některé z nich by bylo možné označit až za trapné. Výsledek: tři hvězdičky.

    • 3.7.2016  07:03

    Až na neuvěřitelně vtipnou scénu, kdy je hlavní hrdina vyslýchán hloupým soudruhem, je to docela nuda. Film je inspirován životem režiséra Jana Němce, takže je spíše jakýmsi jeho vyrovnáním se s minulostí, než poutavým filmařským počinem.

    • 21.6.2016  17:08
    Kolonie (2015)
    ****

    Poutavé téma, které se zakládá na skutečných událostech a poutavé zpracování, které zapůsobilo dokonce i na německého ministra zahraničních věcí tak, aby nechal prošetřit porušování lidských práv v bývalé Colonii Dignidad.

    • 19.6.2016  13:12
    Heil (2015)
    *****

    Geniální komedie, kterou provází chytrý humor od začátku až do konce. Cílem je zesměšnění neonacistů a společnosti vůbec. Režisér Dietrich Brüggemann každou scénu přehání takovým způsobem a tempu, že divák nemá čas se ani nedechnout. K pochopení některých narážek je ale nezbytná znalost reálií.

    • 19.6.2016  13:11
    Babai (2015)
    *

    Otec desetiletého Noriho odchází na nebezpečnou cestu uprchlíka z Kosova do Německa za vidinou lepší budoucnosti. Malý Nori se ale vydává za ním, a to úplně sám. Po překonání útrap spojených s dlouhou cestou ale nenachází zemi zaslíbenou, ale tvrdou realitu ubytovacího zařízení pro imigranty, kde je mu Nori jen na obtíž. Nevěrohodně působí scéna, kde Nori použije násilí, aby dosáhl svého cíle. Herci jsou nesympatičtí, jelikož mají zvláštně „zamrzlé" výrazy, kdy si člověk není jistý, zda se pokouší ztvárnit rezignaci či zda prostě jen podávají mizerné výkony. Celý film je nesympatický, depresivní a vzbuzuje spíš znechucení než empatii.

    • 19.6.2016  13:10

    Postava stoletého staříka v některých ohledech připomíná číšníka z Menzelova Obsluhoval jsem anglického krále – bezvýznamná osoba, kolem které se náhodou seběhli velké věci. Vtip a akce od začátku až do konce. Je to jeden z mála filmů, u kterého se sešla celá rodina, aniž by ti mladší odešli či starší usnuli.

    • 19.6.2016  13:08
    Gilmorova děvčata (TV seriál) (2000)
    ****

    Lorelai se narodila dcera Rory, když jí bylo šestnáct, což z hlavní hrdinek dělá spíše kamarádky. Vtipný a milý seriál o soužití na malém městě, který ani po shlédnutí několika sérií neunaví. Pokud by mu přeci mělo být něco vytknuto, tak snad jen občasná přílišná horlivost s jakou se Lorelai stylizuje do role dítěte, aby bylo naprosto jasné, kdo je ve vztahu Lorelai-Rory rozumnější.

    • 19.6.2016  13:06
    Humr (2015)
    *****

    Najděte si partnera za 45 dní nebo budete proměněni ve zvíře dle libosti. Děsí vás to? Nebojte se, pokud během lovu zastřelíte Samotáře, který neměl štěstí při hledání svého protějšku, dostanete den k dobru. V tomto snímku znamená být sám nebezpečí pro celou společnost, proto ve městě probíhají kontroly osamocených lidí a Samotáři se skrývají v lesích. Absurdní drama, které přineslo režiséru Yorgosi Lathimosi Cenu poroty v Cannes 2O15, tak útočí na ožehavé otázky partnerských vztahů, které stupňuje až do nemyslitelných situací. Opravdu je nutné sdílet s partnerem společné vlastnosti a jsou zadaní důležitější než ti nezadaní? Jsme předurčeni k zániku, protože jsme přestali dodržovat staré hodnoty? Dokonalá paralela lidských vztahů, která nás nutí se zamyslet, zda jsou činy našeho běžného života tak směšné jak vyznívají na plátně.