Recenze (84)
Kdo najde přítele, najde poklad (1981)
Za mě jeden z nejlepších filmů co natočili. Můžu se na to dívat pořád.
S kuchařem kolem světa - Vanuatu (2011) (epizoda)
Pěkný pohodový díl. Jejich nápoj Kava Kava mě zaujal. To bych chtěl někdy zkusit. :D
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Nejlépe natočený film z celé série.
Narcos - Season 3 (2017) (série)
Myslel jsem si, že bez Pabla to už nebude ono. No spletl jsem se... Za mě skvělá a zatraceně napínavá série.
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
Baví mě to.
Děti z ostrova pokladů 3: Tajemství ostrova pokladů (2006)
Příšerná sračka a za vyjebance Conrada zase 5 hvězd.
Děti z ostrova pokladů 2 (2006)
Ten Conrad je strašná píča a to si zaslouží 5 hvězd.
Děti z ostrova pokladů (2006)
5 hvězd za toho vyjebanýho Conra. Pomatuju si že každou chvilku udělal nějakou píčovinu.
Rebel bez příčiny (1955)
James Dean měl styl jak sviň.
Gigant (1956)
Za Deana 5 hvězd.