Recenze (21)
Orel Eddie (2016)
Opravdu krásný příběh a taky skvěle natočený dávám poklonu jak režisérovi tak eddiemu. :)
Pasažéři (2016)
Tak tohle bylo mega ! Opravdu chválím scénáristu i režiséra za jeden z legendárních výkonů + film s skvělými herci ! ******
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Originální, zábavné a akční. Plné hodnocení.
Suburra (2015)
Jako dalo se na to dívat, chvilkama zajmavé, ale jinak mě nijak film nezaujal.
Už je tady zas (2015)
K zamyšlení, perfektně zpracované.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Jo jako má to svoji originalitu, ale jinak je to totální sračka!
Antboy: Pomsta rudé fúrie (2014)
Určitě lepší jak jednička, cítil jsem rozhodně více napětí a už jsem se tolik nenudil. To dětské zamilované drama tomu pro mě dodalo šťávu. :D ****
Predestination (2014)
Nejzamotanější film, co jsem kdy viděl. :o ******
Antboy (2013)
Nic moc, trošku ohrané a nudné i když sem tam jsem si zábavu užil. ***
Naprostá sebedůvěra (2012)
Pěkný průměrný akční film, až na pár větších chyb se na to dalo určitě koukat i když s jedním zavřeným okem. Takže za mě 50%