Recenze (121)
Nad ránem (2019) (seriál)
Super oddychovka, svižná, vtipná teen postapo komedie. Netroufnu si říct, jestli sedne každému, spíše bych tipoval, že ne. Ale já jsem prozatím spokojený. Snad si tempo udrží i v dalších dílech.
Nad ránem - Josh proti apokalypse: 1. část (2019) (epizoda)
Pilot fajn, utíká to rychle, je to svižné, vtipné. Super oddychovka. Pilot 75%
Tajná posedlost (2019)
Těžko se tenhle film hodnotí. Ano, docela to uteklo, obsazení také v pohodě, ALE... Už od námětu je to nelogické. Plno věcí nedává smysl a chování postav je někdy tak dementní... Asi není třeba to víc rozebírat, určitě najdete daleko lepší filmy s podobným námětem.
Prey (2019)
Zajimavý film, který dobře utíká. Dobrá atmosféra ostrova se sampatickými herci. Nejedná se o žádné mistrovské dílo, ale vzhledem k podhodnocení jsem musel ještě hvězdu přidat.
Sexuální výchova - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
Díl, který sice ubral na humoru, za to ale více přiblížil trojici hlavních postav.
Osmá třída (2018)
Kayla mi byla od začátku tak nesympatická, že být to má dcera, asi bych ji přetáhl lopatou po hlavě. Celé je to ale hezky uvěřitelné a pravé, bohužel ale až moc obyčejné... klasický příběh holky ze základky, která je ve škole nevýrazná a tak si chudinka nenašla za 8 let na základce žádnou kámošku. No a to může být ještě ráda, že nikdo ve škole neviděl její videa, nejspíš by z ní potom měli ještě větší prdel. Je vlastně svým způsobem zvláštní, že ačkoliv se mi skoro nic nelíbilo na hlavní postavě, o které celý film je, tak mi film jako takový vůbec nepřijde špatný. Jen si myslím, že podobný příběh by mohlo odvyprávět tisíce holek z vlastní zkušenosti. Chtělo to něco víc, něco trochu neobvyklého, čím by se příběh lišil od úplně obyčejné holky, která se najde skoro na každé škole i ve skutečnosti. Ale to je jen můj skromný bezvýznamný názor, takže ehm ,,díky, že jste přečetli tenhle komentář, doufám, že některým z vás pomůže. Nezapomeňte dát like a sub. GUCCI"
Vyvolený (2000)
Né, že bych od filmu čekal něco extra, jelikož mě skoro žádný film Brucem nikdy nějak extra nenadchl (12 opic je výjimka) ale i přes to, mě film dost zklamal, nudně natočený, děj jsem v tom taky žádný nenašel. No moc rád bych v tom viděl to, co všichni ostatní tady. Přitom Rozpolcený mě vyloženě nadchl, do Vyvoleného se mi moc nechtělo a měl jsem dát na instinkt a tenhle film vynechat... pro mě ztracených 106 minut života.
How It Ends (2018)
Skvělé zvládnutá atmosféra, něco tomu sice chybělo, ale já mám pro post-apo filmy asi slabost. Pochybuju, že se k filmu ještě někdy vrátím, ale považuju ho za jeden z těch lepších post-apo filmů. 70%
Zmenšování (2017)
Nechápu jak může z tak dobrého námětu vzniknout taková sračka
Bláznivá pětka (2016)
Je málo komedií, které dokážou opravdu pobavit, ale zároveň si v určitých chvílích udržet i vážnost. Sympatičtí herci a super děj... pro mě jedna z nejlepších komedií vůbec a určitě se k ní ještě někdy rád vrátím a všechno si to zopakuju.