Poslední recenze (17)
23 (2007)
Ma to sice podle me pitomej konec, ale jinak me to bavilo, takze 3 * :)
40 let panic (2005)
Uz dlouho sem u komedie nerval smichy jako u tehle, takze musim dat za 5* :)
Rize (2005)
4* ne za formu, je to takovy normalni dokument, ale spis za ty tanecniky tam...ta energie, co z nich sala, to je fakt neco...