Recenze (538)
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Bojové scény všechny jak přes kopírák a s tou úmrtností amerických B-52 to asi tak dramatické nebylo.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Milá pohádka, určitě neurazí, ale to je všechno.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Hodně jsem váhal mezi 3 a 4*. Zápletka opravdu originální, ale stopáž akce je moc dlouhá.
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Příběh není nijak úžasný, ale Vyorálek to zahrál excelentně. A Podzimková taky, i když ta postava mrchy je místy těžko uvěřitelná.
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Pohádka z dob průmyslové revoluce, drama ani zápletka vcelku žádné..
Bezva zuby na zásnuby (2022) (TV film)
Hezké 3* za hezkou komedii. Langmajer a Hanuš si to fakt dávali. Jen ten závěr byl takový utnutý, škoda.
Co jsme komu všichni udělali? (2022)
Na přímluvu manželky dávám 3*. :)
Hádkovi (2022)
Slabé 2*.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
První série díly 1-6 jasných 5*. Poslední dva díly by byly tak za slabé 3*.
Po čem muži touží 2 (2022)
Lepší 3*.