Poslední recenze (29)
Menu (2022)
Ralphe Ralphe comu si sa to upisal. Skoda tvojho talentu na taku artovu blbovinu. Nevsedny napad s potencialom a takto ho s prepacenim odflakli. Margot ma tam vyslovene iritovala a mal som chut ju po prvom drzkovani naservirovat ako dalsi chod. Biedna jedna hviezda.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Mal som podobny pocit ako pri Rambo: Last Blood. Velmi dobre ukoncenie trilogie. Tento krat nema proti sebe ruskych animalnych sadistov ale navonanych a nazehlenych spagetozrutov, ktori nie su dostatocne zdanym sparing partnerom na vybijanu. Denzel anihiluje jedneho makarona za druhym a v jednej ruke stiha popijat capucino. Napodiv ma ani nevyrusovali idylicke pohlady z maleho mestecka, boli uveritelne a nie moc presladene, zapadali presne do Robertovho hladania Pokoja. Skoda zaverecneho zuctovania. Tam by som jednoznacne pridal viac makaronov k likvidacii no zrejme uz bol prekroceny rozpocet na znackove talianske obleky a gel na vlasy. Na 5/5 to nebolo ale urcite si to este niekedy pozriem.
Invalida (2023)
Skvela oddychovka s originalnym napadom. 4+