Recenze (281)
Barbie (2023)
Strašná blbost.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Bomba!!!!
MH370: Ztracené letadlo (2023) (seriál)
Aneb, dojmologie v praxi....
Outlast (2023) (pořad)
Jedna velká nuda
Pět nocí u Freddyho (2023)
Sttašná sračka, přitom kino narvaný. Nechápu.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Příšerná, roztahaná nuda. Asi 58 funusů, k čemu takovej snímek???
A pak přišla láska... (2022)
Otřesná záležitost. Po shlédnutí tohoto snímku mám chuť se znovu podřezat.
Jaderná havárie v Three Mile Island (2022) (seriál)
Strašně nepřehledný a moc politický.
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Ohavnost, bída, negři a zoufalství. Nesnaším obrazy, film, kterej je completely useless.
Duna (2021)
Tady to asi jinak nejde. 4K, Atmos, kurva fix jen tech 24fps mi trhá oči.