Recenze (281)
Život je život (2015)
Proč se furt musej točit takový sračky? Kdybyste radši koupili nějakej pořádnej seriál, místo těhle hoven. Vyhozený prachy z vokna. Jedna za solidní řezivo. Jinak otřesná bída.
Desperado (1995)
Mě vždycky nasere ten konec, že se člověk těší na to kostění uzenin, střih a hovno.
Výhody cestování vlakem (2019)
To byla ale chujovina.
Duna (2021)
Tady to asi jinak nejde. 4K, Atmos, kurva fix jen tech 24fps mi trhá oči.
Q: V oku bouře (2021) (seriál)
Nuda. Ty všechny pošahance, co tomuhle věří bych nechal umlátit.
Love Island (2021) (pořad)
Aspoň kdyby ty bochany ukázaly.
Severní Korea, Velká iluze (2014) (TV film)
Hmm, nic, co bych už nevěděl. Jak já ty zkurvený komíny nesnáším. Atomovku na ně.
Noci s nepřítelem (1991)
Mno, Julia je tady solidní dříví............. Ale jinak je snímek dost bída s příšerným dabingem, kterej má asi 12 promile.
Utajený pasažér (2021)
Kendrik je řezivo. Proč tam pak zařvala, je mi záhadou. Asi mi moc bublala vana a tak jsem neslyšel důvod.
Rozhněvaný muž (2021)
Zklamání. Trailer v kině vlastně odprezentoval celý film a 50 minutách to ztratilo šťávu.