Oblíbené filmy (10)
Vetřelec (1979)
Sunshine (2007)
Věc (1982)
Pro me absolutne nejlepsi film zanru sci-fi/horor, na ktery se muzu divat stale dokola. Dokonce predcil i Alien, ci Predator a ty lze povazovat za stezejni dila. Hustou atmosferu dokresluje genialni a ponura hudba, ktera se opravdu hodi do prostredi polarni stanice v Antarktide, odriznute od sveta a od potencionalni pomoci. Kurt Russel ve sve prvni poradne roli je vynikajici, stejne tak ostatni herci predvadi opravdu dobry vykon a ja si pripadal pri sledovani filmu, jako bych tam byl. Kdyz s nim vidim jakykoliv film, vybavi se mi McReady nebo Gabe Cash (Tango a Cash). Jsou to jeho 2 nejlepsi role, ale srovnavat tyto dva rozdilne snimky zkratka nejde. Ackoliv sleduju filmy predevsim v originale, cesky dabing je excelentni a po prvnich 30 shlednutich v cestine si pamatuju texty nazpamet a teprve pred 3 lety jsem The Thing videl v originale a nemuzu tomu prijit na chut. Tento film lze doporucit milovnikum scifi, hororum a fandum napinavych filmu. Pro me srdecni zalezitost 100% ....
Avengers (2012)
Toz, nejlepsi film od Marvell, vlastne nejlepsi film jakekychkoliv komiksovych postav mimo Batman a Ironman :D 95%
Batman začíná (2005)
Expendables: Postradatelní (2010)
Kdo da min nez 4 hvezdym ten to nema v hlave v poradku a zlamal bych mu pracky za to kliknuti mysi. Jasnych 5* uz jenom za hvezdne obsazeni. Doufejme, ze Expendables 2 bude jeste lepsi :D:D:D:D GENIALNI!!!!!!!
Forrest Gump (1994)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Dovolím si tvrdit.....nejlepší válečný film, co sem viděl a nebylo jich málo.
Šimon a Matouš jedou na Riviéru (1975)
Geniální
Pošetilost mocných (1971)
Nejlepsi film Funese....... U jsem hov idel tolikrat, ze si pamatuju cele dialogy :D "Uz jasaji", "tak jasaji, mel jsem jim ulozit vetsi dan, tak" .......komedie vsech komedii......