Recenze (1 572)
Johnny English znovu zasahuje (2018)
(116/2018) / Žiaden zázrak. Ale ku koncu sa to celkom pekne rozbehne a konec je vyslovene to naj z celého filmu. Inak Rowan je stále sympaťák a aj side kick ujde. Inak úbohý hlavný padouch. Oddychovka na nedeľu. (6/10)
Halloween (2018)
(114/2018) / Už sme videli aj horšie remaky, a keďže ani originál ma bohvieako nedostal tak pri dvojke som bol spokojný. Super že sa podarilo znovu dotiahuť Jamie Lee a že naplno ostal využitý geniálny hudobný motív. Záver pecka. (7/10)
Bridget Jonesová - S rozumem v koncích (2004)
(113/2018) / Úplne presne medzi jednotkou a trojku, tu nie je moc čo riešiť. V porovnaní s komedionálnou produkciou po roku 2010 by sa film tuším ani aj tak nestratil. (6/10)
Deník Bridget Jonesové (2001)
(112/2018) / Máloktorý film to dotiahne k statusu takejto klasiky. A ono je aj prečo. Vtipná, trefná komédia ktorej zahralo do karát mnoho faktorov. Podarená Renée, ťažkotonážny britský feeling a presný casting. A ktomu tie vianoce :) (9/10)
V bezpečí (2018) (seriál)
Dexter je späť :). Dúfam, že s týmto vyslovene seriálovým hercom uvidíme ešte zopár podobných prekvapení. Trošku na spôsob The Killing, samozrejme v zdanlivo odľahčenom prostredí, dôležité je práve tá zdanlivosť. Parádne vystavaný príbeh na pozadí "slušnej" komunity. Záver excelentný. (8/10)
Aquaman (2018)
(111/2018) / Thor wannabe. DC definitívne nastúpilo na MCU móresy a ponúka gýčovitú zlátaninu. Rád by som dodal, že aj bez ambícií, ako napríklad Venom posledne, mám ale podozrenie, že oni to mysleli častokrát vážne. Casting = tragédia. Samo o sebe výborný herci pôsobili nie komiksovo ale vyslevene komicky. Nečakal som, že to poviem, ale na Aquamana sa oplatí ísť asi jedine pre Jasona Momou (samozrejme, ako pre koho). (4/10)
Nebezpečná laskavost (2018)
(110/2018) / Vyslovene herecký film ktorý potiahli Anna a Blake, tá druhá asi ešte viac. V skutočnosti vlastne dostávame menej ako sa film tvári a chce ponúknuť, robí to ale docela efektívne. Jedno ale treba uznať a pochváliť, nehrozí tu žiadna nuda. Na konci je ale jasné, že skôr ako o plnohodnotné áčko, máme čo dočinenia so slušnou žánrovkou. (7/10)
V pasti (2018)
(115/2018) / Parádna kombinácia The Mist a A Quiet Place. Napínavé od prvej do poslednej minúty bez náznaku odľahčenia, konečne niekto nemal potrebu za každú cenu do thrilleru napratať pár vtípkov, hrozne to tomu filmu pomohlo. Po 5 rokoch znovu objavená Sandra ide prvú ligu, rola jej vyslovene sadla (nehovoriac o Malkovichovi). Chvalabohu záver má zmysel, aj napriek tomu, že sa nám pomaličky odkrýva vlastne celý film. Ale len príbehovo, emočný vrchol je presne cielený a prichádza v posledných sekundách filmu. (9/10)
Mauglí - příběh džungle (2018)
(109/2018) / Napriek krásnej grafike je nový Mowgli príbehovo a emočne slabší ako posledná verzia. Taký ten rodinný filmík bez väčších ambíci. Od Andy Serkisa som čakal viac. (6/10)
Tři oříšky pro Popelku (1973)
(112/2018) / Musím za 5, inak by som sa nemohol už pozreť rodine do očí 😀