Recenze (992)
Konec velkých prázdnin (1996) (seriál)
Konec velkých prázdnin byla odjakživa depresivní záležitost, ale tadyten konec byl nějak až moc...začátek mi připomínal Účastníky zájezdu (jen o fous zajímavější), kterým se v komunistickém bordelu životy pořádně zašmodrchaly. Knihu jsem nečet, ale umím si představit, že byla určitě lepší než celkem průměrný seriál. PS: Dejdar se tady ukázal v tom nejlepším světleslovasmyslu!
Lalola (2007) (seriál)
TV Barrandov je na seriály totálně tragická...tohle se vůbec nedá sledovat!
Intimní osvětlení (1965)
Je to takový hodně Formanovský...takový hrozně obyčejný a přitom zajímavý. Ale podruhý bych to ani vidět nemusel :-)
Fádní odpoledne (1964)
Ve staré putyce si dědkové povídaj o fotbale, hospodskej nadává na nesympatického mládence a báby v rohu hrajou maryáš a zpívaj..nic víc. Abych řek pravdu, tak mě tenhle fádní mikrosnímek bavil...přeci jenom jak jde o hospodu, tak jsem doma :-) a ten zpěv těch bab tam dělá takovou zvláštní pohodovou atmosféru...no dobrý. Hrabal holt uměl
Taxi, taxi (2000)
Na to, že je to dvojka, celkem v pohodě...i když už je to docela ujetý...Daniel mě navíc překvapil svou neobyčejnou dedukcí, kterou totálně zahanbuje čím dál pitomnějšího "parťáka" Martina. A ta Petra...to je teda moc povedenej kousek. Ale zrovna tomu Martinovi bych jí nepřál..s ní nebude v něčem souhlasit a ona mu rozbije hubu jakonic...no nic:-)
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
No to je ostuda...jak je možný, že jsem tenhle film doted zapomínal ohodnotit? :-( Čtyřka sice hodnot svých třech předchůdců nedosahuje, ale stejně je to furt kurevská zábava...už prvních pár minut začíná pěkně zostra a (po ulici běhá šílenec s plamenometem a rozpoutává to pravé apokalypto a do toho přibíhá polonahej Glover a předvádí kačera:-))) a dává jasný impuls, že opět dostanem to, na co jsme byli u dvoky Glover Gibson zvyklí - perfektní akci a kvantum fórů. A to se taky stalo...jen ten konec už je takovej jaksi přetaženej. Jinak...špička!
Hooligans (2005)
Zas jedna sonda do života fotbalových hooligans, tentokrát anglických (tušim, že v Horem pádem taky byli hools z Westhamu, tak asi budou mít fakt zajímavou pověst)...no, na těchhle filmech se nedá vymyslet nic moc novýho...rvačky jsou téměř nezbytné, chlast taky...pak už jde jen o to, jak se to zkloubí, aby to co nejvíc fungovalo..tady byl velmi dobrý nápad, zakomponovat do filmu Elijaha Wooda, jakožto úplně normálního chlapíka, co má rád basseball a študuje (resp. študoval) žurnalistiku na Harvardu. Ten se ani nestihne v Londýně rozkoukat a už je zamontován do party (firmy?) chuligánů...nutno dodat, že tyhle týpky jsem si představoval trochu jinak...Wood je svým vzhledem totální antirváč a zaběhnutí hools, mezi něž je dostává jeho nový kámoš Peter jakbysmet...a navíc jsou to v civilu úplně normální chlápci...to jen tak na okraj..Pak už se rozbíhá kolotoč mlátiček, život plnej adrenalinu a poznávání novejch skutečností (jako třeba že být novinářem neni ve firmě zrovna vítanej džop), nepřátelských firem a vůbec..několikrát sse potvrdí, že být v nesprávný čas na nesprávném místě může být hodně nebezpečné, ale taky se ukáže, že život hooligans vás může leccos přiučit a v něčem pomoct...viz. konec. A to víte, "co je na tom nejlepší? Ne, že za váma stojí kamarádi, ale že vy stojíte za nima.."
Konto separato (1996)
Sakra, tak timhle štychem si to u mě Klein definitivně posral...když jsem viděl obsazení celé téhle frašky, říkal jsem si, že to vypadá velmi slibně...jenže cénář Herr Kleina je úplně na hovno a hvězdám v oboru nedá takřka vůbec vyniknout. Postránecký teda dělal co mohl, ale ani jeho pekelná snaha v jinak úplně blbém filmu úspěch nepřinesla. Marnost nad marnost
Sbohem, baby (2007)
Nějak nevim co bych dodal...byl jsem celou dobu totálně vcucnutej do tohohle majstrštyku a liboval jsem si na jeho nepředvídatelnosti a perfektnosti zpracování...radost pohledět, vskutku napínavý a zajímavý thriller.
Jája a Pája (1986) (seriál)
Nazapomenutelná záležitost...všechny postavy jsem kdysi zbožńoval .-) řezník Krkovička, děda Lebeda...kurva, to už je let...chtěl bych to vidět zase celý znova!