Recenze (36)
Nevlastní dcera (2015)
Tak toto chce veľkú dávku naivity a debility, aby to človek vôbec dopozeral, nie to niečo také natočil.
Rváč (2010)
Chaoticky zostrihané, bez nejakého väčšieho deju. Zlá práca s kamerou. Fajn nápad na film, no veľmi zlé bezduché prevedenie.
Strašáci (2011)
Riadna hovadina..
Devět paruk (2013)
Slabšie 4*
Antikrist (2009)
Strata času ...
Panenka z pekla (2014) (TV film)
Neskutočne stupídna hovadina.. Zlý strih, zlé efekty.. primitívne a nezmyselné správanie postáv, nehovoriac o hereckých výkonoch na úrovni rodinných prípadov.
12 Feet Deep (2016)
Zdlhavé "telenovelské" pasáže ma nudili, ale vcelku to nebolo až tak zlé.
Odvážní (2011)
Niekde trošku banálny, miestami boli trochu až vynucované scény, ale vcelku to na mňa pôsobilo veľmi príjemným dojmom.
Chatrč (2017)
Už dlhšie som nevidela takýto pekný zmysluplný film. Nie je to len o kresťanstve, ale o pojímaní boha samotného.
LEGO® Batman film (2017)
Tak tento humor ja môžem 👌.