Recenze (104)
Pach krve 3 (2009)
VAROVÁNÍ-SVINSKEJ SPOILER Byla trochu hovadinka jak toho kanibalistickýho hejkala střelili do břicha,prošpikovali ho zkrz na zkrz,probodli mu mozek hákem a pak ho mrskli na kapotu auta který vybouchlo a on to všechno přežil a vrátil se aby je ještě domasakroval.Ale jinak je to celkem zábavná lesní vyvražďovačka a hlavně ta scéna s šípem v koze mě pobavila
Uvnitř (2007)
Je to sice docela dobrej film,ale českej dabing je naprosto příšernej.Takže dávám 3 židovské hvězdy
Iron Sky (2012)
Docela nudná píčovina a hlavně ke konci už je to nelogická sračka.
Co děláme v temnotách (2014)
S upírama je prostě prdel.
Město 44 (2014)
Dobrej válečnej film a docela se mi líbili některý ty zpomalený scény.
Angelika, markýza andělů (1964)
Je to příliš vulgární,násilné, a neetické ale jinak skvělé
Třída smrti (2013) (studentský film)
Docela dobrej jumpscare na konci a většinou krátký horory stojí za píču ale tohle bylo dobrý a mělo to správnou atmosféru.
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Tento film je velice impozantě a psychologicky tísnivě natočený.Obzvláště druhá polovina filmu je ambiciózně a kreativně až hamletovsky zvládnutá.Ale například scéna v lunaparku má až příliš zbrklé střihy.Příběh samotný je až na divadelní ůrovni a metabolitcky sem z něj stuhl.
G. I. Joe (2009)
Ke konci už to byl takovej velkej digitální bordel a byl v tom docela zmatek a ty hlavní hrdinové občas říkali docela trapný hlášky ale jinak je to docela dobrý.
Requiem za sen (2000)
Bylo docela nechutný jak měl ten hnusnej záňet na ruce a museli mu jí uříznout