Recenze (689)
Cestovatelé časem - Helios 685 (2016) (epizoda)
vyborne herecke aranzman v podobe travelers (dochodcovia vs vojaci) v epizode plnej napatia. akurat som uplne nepochopil, preco cestovatelia tak uzkoprso dbali o protokol 3 a vojakov nestrielali, kedze tym bolo aj tak sudene zomriet. asi by sa holt tazsie vymyslal podobne dramaticky zaver.
Love, Death & Robots - Zimova modř (2019) (epizoda)
dokonala mikropoviedka. sympaticka pointa s nevtieravym filozofickym nadychom.
Love, Death & Robots - Noc ryb (2019) (epizoda)
fascinujuce, surealne. preco tak malo percent?
Ztraceni ve vesmíru - Devadesát sedm (2019) (epizoda)
odvazna myslienka nechat zahucat resolute. som zvedavy, ako sa z toho tvorcovia vyvlecu. snad z detskej posadky jupitera nebude dalsi pan much, inak to serial moze odrovnat.
Expanze - Abaddonova brána (2018) (epizoda)
old school sci-fi.
Expanze - Padlý svět (2018) (epizoda)
presne tak, cara gee to so svojimi ocnymi tienmi vyhrala a vyborne sa na to divalo. tretia seria expanse je jedna sympaticka dokonalost.
Expanze - Upálení (2018) (epizoda)
"i´m that guy." dokonale...
Rambo: Poslední krev (2019)
je to uprimnny poctivy rambo. drsny, surovy, priamociary. co ine ste cakali, kokoti?
Stranger Things - Kapitola osmá: Bitva u Starcourtu (2019) (epizoda)
finale grande
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
tarantino strikes back... cosi ako rehabilitacia pre sharon take i ostatne obete mansonovho vycinania. alternativna pointa, ktora je na jednej strane genialna, na druhej dojimava i moralne uspokojujuca. ako ked v bastardoch nechal zmasakrovat hitlera. zaroven je film kopancom do ksichtu pre vsetkych anarchistickych vyjebancov, ktori uctievaju vrazdenie establishmentu a z masona si spravili modno-ideologicku ikonu.