Recenze (127)
Spalovač mrtvol (1968)
Nic ve zlým, ale bylo pro mě utrpením tenhle film dokoukat. Nehorázná nuda.
Cesta draka (1972)
Dlouho jsem tu měl daný 4*, avšak po nynějším zhlédnutí musim říct, že to byla chyba. Minimalne pro mě. Je to prvni kung-fu film co jsem videl a od te doby se na nej kdykoliv rad podivam. A teď, když jsem ho znovu viděl, jsem si uvědomil jedinou věc. Je to obrovská škoda, že legenda jménem Bruce Lee zemřela v tak mladém věku a nemohla nás tak obohatit x dalšími filmy, kde by nam jen a pouze ukazoval, že Bruce Lee je absolutní kung-fu master. A ja ho miluju. Jak Bruce tak Cestu draka. ps: Jedná se o jediný film, ve kterém umře druhá legenda Chuck Norris
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Ten film je tak strašně prázdný a o hovně, že už si z něj vlastně ani nic nepamatuju. Zbytečnost s nevyužitým potenciálem.
Bigbug (2022)
Nebudu lhát, byl večer, byla neděle a zkouřil jsem se až do Amsterdamu. Aaaa koukat potom na Bigbug mi zajistilo jeden z největších výtlemů co jsem kdy zažil.
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Název filmu odpovídá... tohle je katastrofa.
La La Land (2016)
Dokonalost
Hanebný pancharti (2009)
Pro mě jednoznačně nejlepší film od Tarantina.... ''Auf Wiedersehen tvejm náckovskejm koulím.'' Hodnocení: 94%.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Jednoznačně nejlepší seriál za rok 2017. NETFLIX opět ukázal, že jejich seriály jsou neskutečně výborné. Skvělí mladí herci, výborný scénář a kamera taktéž úžasná. Seriál se mi dostal okamžitě pod kůži a už teď se těším na další sérii. 100%.
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Jak může tento film nemít přes 80%??
Ip Man (2008)
Na souboje v tomto filmu budu ještě dlouho vzpomínat.