Poslední recenze (323)
Přišla v noci (2023)
Ty vole. Tak tohle je slušný psycho. Vim, že bude divný srovnávat zrovna tyhle dva filmy, ale tohle je podobnej simulátor úzkosti a nátlaku jako jsou třeba Uncut Gems se Sandlerem. :D
Černé zrcadlo - Beyond the Sea (2023) (epizoda)
Já fakt nechtěl bejt negativní. Celou dobu jsem doufal, že tam někde přijde moment, kterej dá celýmu příběhu smysl. Nějakou hloubku nebo pointu. Aspoň něco. Ale fakt nic. Fakt cítím absolutní vesmírnou prázdnotu. Prostě proč? Celýmu příběhu chybí celá jedna vrstva, která by vysvětlila proč vlastně sledujeme, co sledujeme, k čemu to slouží? Vyústění bylo extrémně předvídatelný a stalo se to, co jsem čekal. Ale ono tam fakt nebylo nic navíc, prostě to bylo a najednou skončilo.
Bullet Train (2022)
Nejzábavnější akční komedie od prvních Kingsman. Asi to neni úplně pro každýho (recenze amerických kritiků absolutně nechápu). Ale já se bavil od začátku do konce a ke konci jsem už fakt vyloženě brečel smíchy. Takovýhle úlet jsem opravdu nečekal. :)