Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Dokumentární
  • Krimi

Recenze (868)

plakát

Lovci hlav (2011) 

NEMUSÍTE BÝT PSYCHOLOG NA TO, ABYSTE POZNALI, ŽE SI TADY NĚCO KOMPENZUJU. _____ Přibližně jednou do roka mě, řečeno jazykem prostoduchého lidu, jebne v pále, a absolvuji sám na sobě takové severské kolečko. Od daného kolečka si zejména slibuji: mnoho pobledlých nebrunetek s krásným úsměvem, studenokrevné vraždičky u kterých se zbytečně nekecá, podprůměrné množství patosního klajdání, fjordíky a hory. _____ Zatímco norwegiánský TURN ME ON, GODDAMMIT je bezesporu kurewský nátěr, jelikož se zde navzájem o sebe třou seveřanky s jinýma seveřankama, či seveřanama, a klíčový problém hlavní hrdinky spočívá v tom, "čím", případně "o co" si udělat dobře, HEADHUNTERS jest spíše kurewský nářez, který našinci mimo jiné zcela změní perspektivu vtipného rčení "nemít v hlavě nic" (pro lopaty: mozek jednoho pána v jedný takový scéně... šel ven z hlavy někam na procházku). Kdyby byl HEADHUNTERS realistický tak jako je naturalistický, asi bych se samou radostí a rozežraností taky o něco udělal. A ty dětičky na ulici fakt FAIL.

plakát

Mami, ožeň mě (2011) (pořad) 

VÍTEJTE DO HOTELU MÁMA! Podle mě je to nářez. Jasně, když se nějaký posmutnělý mamánek Miško nechá v patrně nejintimnějších chvílích svého života - otlapkáván při tanci - natáčet kamerou, tak ASI nebude úplně normální. Nicméně nehodnotím lidi - ani to, že daná kááámedy běží někde na JOJce - hodnotím přínosnost sociální, psychologickou, sváděcí, i čistě zábavní. Na druhou stranu mě zlehýnka hlodá jedno, a sice nakolik je to párování kontrolované, neřkuli přímo hrané... NAŠE BABIČKA TEDA NEMLUVILA NIKDY SPROSTĚ, ALE JEDNOU ŘEKLA: CHLAP JE SPOKOJENÝ, KDYŽ MÁ PLNÝ ŽALUDEK A PRÁZDNÝ PYTEL ,-)

plakát

Melancholie (2011) 

Velmi patologicko-katastrofické. Klíčový spoiler: Kirsten Dunst je (konečně / zase) ukázala. _____ P.S. u Melancholie jsem se velmi často "lehce nuďákoval". Ale ta atmosféra, to vtíravé Trierovo genius loci, vás dycky nějak ukecá.

plakát

Moneyball (2011) 

SKAUTI JSOU NA NIC. NÁM STAČÍ KABELOVÁ TELEVIZE. Aby nedošlo k omylu, nejedná se o citaci Brada Pitta alias Billyho Beaneho. Toto vypustil z huby na špacýr Phil Esposito, když Tampa Bay r. 1992 udělala tu politováníhodnou věc, že si jej zvolila za svého prvního GM. V ten "rok s kabelovkou" vyhrála asi tak sedm zápasů, a pokud se dá věřit zlým jazykům, nemálo "vets" si tenkrát na slunné Floridě udělalo slušné pivaso. Aspoň je trochu po způsobu jamajského bobu - nebo rovníkoguinejského olympijského plavce, který byl možná sympaťák, ale bohužel neuměl plavat - na co vzpomínat, ňi? _____ Sportovně si přes hermeticky uzavřený zájem o fotbal & hokej & formulky nevidím na špičku nosu, takže budu pro srovnání Manybólu s realitou chodit tak trochu nemístně do vedlejšího chlíva. Brad Pitt na každý pád dorostl do tak výbornýho herce, že jsem ochoten za ním nohsledit do jakéhokoli prostředí, žánru i časoprostoru. _____ Totální fotbal. Balon, který bude brankáře doslova pálit v rukou a zvýší počet gólů o 300%. Past ve středním pásmu. Svítící puky. Turbodmychadlo, F-kanál a dvojitý difuzor. Čas od času prostě někdo zvolá FUCK THAT CRAP! a udělá v lize (paddocku) opravdový předěl - a nebo taky ne. Kolikrát jste na hokeji viděli svítící puky? _____ Takhle nějak zřejmě trejdoval Mike Milbury (alias Šílený Majk) po čas své "zlaté éry" jako GM NY Islanders. Proslýchá se, že by vyměnil i vlastní matku, kdyby měla lepší statistiky. DÁME VÁM HO ZADARMO - JENOM NÁM BUDETE MUSET TŘI ROKY DOPLŇOVAT AUTOMATY SODOU - výměny (nezřídka opilých) fotbalistů TJ Sokol Sedliště "za pytel semen travní směsi", "za vlečku hnojiva", nebo "za motor do autobusu" hadra.

plakát

Můj nejlepší nepřítel (2011) 

JÁ NEJSEM ŽID, JÁ JSEM JENOM V DĚTSTVÍ PRODĚLAL FIMÓZU! _____ Skromné nazi drama, které se nečekaně zvrhlo v těžkou hlínu, aby skončilo jako klasická hollywoodská pičovinka pro hlupé a hlupější. Sečteno podtrženo, brzy ten film čekejte na Nově.

plakát

Musíme si promluvit o Kevinovi (2011) 

PĚKNEJ HNUS. Slovy moderního, osvíceného sociálního pracovníka: zabít toho zmrda. Tohle je jeden z těch případů, kdy ho měl tatíček John z mamičky Tildy vytáhnout podstatně dříve a cáknout to třeba na stehno. _____ Spoilery. Kdo chce mermomocí připravit pětileté děvčátko postupně o osobnost, o voko, a nakonec pro jistotu i o život - inspiraci hledejte zde. WE NEED TO TALK ABOUT KEVIN s chutí poradí. _____ Ze začátku, asi tak hodinu, jsem si říkal, že se u toho můžu leda tak nažrat, aby to nevyznělo jako úplná ztráta času, naneštěstí pořádně ani to ne, bo ten smrad zrovna procházel nějakým análně-grcacím mezidobím. Jenže pak "třetí podoba" Kevina roztočí ve vlastním hauzu takový maso, že člověk chtě nechtě podlehne.

plakát

Muži, kteří nenávidí ženy (2011) 

IT'S FUCKING AWESOME! Ne, nemluvím teď o svých vlastních komentářích, ba ani velikost mého mužství nepřichází na přetřes; to mi jenom mistr Fincher zase jednou přivodil humogenózní kinematografickou erekci, a poprvé od ZODIACA nepromrdal svůj boží, naturální talent někde cestou mezi řádky. _____ Sošky, maliny, Shithead of the Year awards a všechno tohle mám sice v papuči, ale toto dílečko je podle mě oskarové, neb žádný jiný sezónní film mi nepřišel modernější, chytřejší ani napínavější. Mohu tak konstatovat díky áčkovým dialogům, láskyplné kamerce, nejistému a nestandardnímu konci, a vyloženě zajímavé Rooney Mara - jejíž všední etudy s drobným úchylákem "nápravného" charakteru můžou skončit jako ta vůbec nejlepší scéna r. 2011. _____ Speciálně pro pana Enšpígla ze Žižkova: FINCHER JE TEN ÚPLNĚ NEJVÍC NEJLEPŠÍ REŽISÉR NA SVĚTĚ! DELI SE VRÁTILA! _____ P.S. poslední scéna je na Dejvida možná patetická, ale podle mě je v ní i poselství: je úplně jedno, že jste mnohem chytřejší a odvádíte lepší práci, když váš vysněný target přesto tělesně obírá skoro úplně normální a průměrná žencká odvedle. (90%)

plakát

Nebezpečná metoda (2011) 

JÁ CHCI TAKY TAKOVOU ŽIDOBOLŠEVICKOU SUBINKU! ______ Můj dojem je čistý revers dojmu žižkovského čumáčka Enšpígla. Šustivé intelektuální dialogy, lepivé intelektuální šoustačky, ale totálně klišé vizuál, všechno abnormálně čisté jak cyp, asi jako když děláte nějakou nadupanou 3d videohru, ale zakážete grafikům a designérům používat drobky, smítka, či herberk. Nemluvě o tom, že Frojd s Jungem plovou k jakémusi placatému, snad papundeklovému New Yorku. ______ P.S. na anální období a vrstevnice v něm mám ty nejlepší vzpomínky:-)

plakát

Nedotknutelní (2011) 

Bezkoulá doba plodí bezkoulé sráče. Ví to i François Cluzet, který je musí přehazovat vidlema, dokud nenarazí na Omara Sye, démanta nevšednosti. Je to příjemné, this is not fuckin' Hollywood a žvejknout to všichni. A teď mě omluvte, jdu prodat tento vrcholný a nadčasový komentář za jedenáct tisíc éček. (3,5*)

plakát

Neznámý (2011) 

Spíše spokojenost, ALE (vždycky je tam nějaký ale)... Ten film je fakt děsně rád mrtě hafinky cool, ať už jde o tonutí, sněžení, honění (se v autech, samozřejmě!), píchání (megastřepem do různých krvoproudných míst na těle), nebo požáry. Je to věru divná choroba kinematografie, vypadat co nejvíc masakrózně a popírat při tom co nejvíce fyzikálních, fyziologických a jiných zákonů. _____ Začíná jako docela civilní máslovský drama a navnadí tedy, no vyleze z toho nakonec další pošastaný biothriller. Je to pro mě coming-out podobně mizerný, jako když se svlíkne lepá bruneta, a je tam dole celá blond! _____ Díru do světa to neudělá, druhou díru do prdele namlsanému divákovi taky ne. Přesto, zdá se, že Liam Neeson je novým Alainem Delonem...? Jejich filmy mají totiž mnohem víc společnýho než autohoničky a vejbuchy. _____ Bruno "Adolf Hitler" Ganz muc!