Recenze (868)
Cranford (2007) (seriál)
Hodnotím po 2 epizodách a cca 100 minutách, takže mnou napařené hvězdy můžou ještě oscilovat. _____ 95%? Ale. Prozatím přehodnocené. Je to takový přízemní seriál z přízemní doby s poetikou ne úplně k zahození. Kulisy jsou díky BBC produkci standardně dobré, ale podobný obsah prodávala lépe třeba Agatha Christie. Na podzim, zimu do telky asi dobrý. Koupi dalších 3 dílů v trafikách teprve zvažuju, protože si u CRANFORDU užívám víceméně jenom občasné jemnohumorné vložky převážně agrárně-vidláckého charakteru (kočičí sračka, depilovaná kravka... ne, opravdu to není čisté drama) a některé herecké výkony (zvláště tu okatou babku, co vypadá, že je pořád na tripu, plus stárnoucí [asi] šlechtičnu s hrozným chraplákem a překvapivým sex-appealem). Jednotlivé příběhy z cranfordského prdelákova jako takové však prozatím nemají potřebnou razanci a nezajímají mě. _____ EDIT po třetím díle: ne. Ten seriál je prostě nudný a už jinej asi nebude.
Ďáblova dílna (2007)
Vzhledem k námětu je to docela o hubu, ale ani jednou se mnou ten snímek nijak více nehnul.
Das iTeam - Die Jungs an der Maus (2007) (seriál)
NJN, Helmuti..... + proč má i patrně nejkrásnější Němka, kterou se tvůrcům (yey!) podařilo vyhrabat, na očích chlupy? :)))
Dvanáct (2007)
Zápletka z mýdlové vody (a vody vyvařené po geniální předloze 12 ANGRY MEN s Voskovcem nebo Fondou) uvařená, ale jako celek působí 12 překvapivě depresivně a k zamyšlení, což jsem momentálně fakt nepotřeboval. Mám-li použít přirovnání toho starého židáka, co poměrně záhy přehodnotil své hlasování, možné je všechno a pokud bych já byl tou nadupanou krasavicí, pak 12 je ošklivý buran, který mě ukecal a přesvědčil. Kromto, Nikita Michalkov to má na obou pólech (konverzačka, akce) prostě v ruce. Perfektní, nevídaní, naprosto pro věc zapálení herci, někdy správně koktající, jindy zas infarktově vytočení až afektovaní. V Rusku má včechno čas, i právo. 75%
Earth (2007) (TV film)
Dokument, umně zachycující poslední zbytky krás Modré planety. Zavčasu - dokud je ještě co, za pár (desítek) let na to nejspíš budou potřeba už speciální ateliéry. A nebo taky neskutečně krásně natočená, silně zcenzurovaná (žádné bitky, žádná krev, žádné páření atp.) ekologická agitka - jak chcete.
Edith Piaf (2007)
Zpočátku se mi velmi červeňoučkých 81% zdálo jako hodně bolestivej úraz mozku česko-slovenského filmového národa, po 140 minutách nicméně musim uznat, že jde o velmi laskavou, dojemnou a vizuálně atraktivní záležitost s vynikajícím obsazením ústřední role, a že bych Olivera Dahana nechal natočit něco podobnýho o Janis Joplin, nejhezčí škaredé promiskuitní Texasance všech dob.....
Geunom moksori (2007)
Film plný neschopných poldů (springfieldský šerif Wiggum je vedle nich trojnásobný laureát Nobelovy ceny) a nesympatických uňarčených obětí, kterých "má" být člověku líto, ale není. Když se do jejich filmů připletou bengáči, tak to má prozatím vždycky náběh na slušnou sračku. Nevěděl jsem, že i Korejci můžou být takhle obludně vypasený. Doufám, že tímto nestřízlivím z korejského filmového snu!
Horší než smrt (2007)
Želbohu jsem to neviděl do konce, ale tu a tam jsem se doslova dusil smíchy (banánem) - because of valium, které "není až tak úplně valium".
Hvězdný prach (2007)
STARDUSŤÁK začíná jako zdařilá komedie, pokračuje jako kýčovitá pohádčička a končí jako VAN HELSING. Tento film utekl doslova utekl dvěma hvězdičkám z lopaty. Cílovce (malejm švigrám) se to ale líbilo:-)
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Ne, že by to bylo vyloženě nevtipné & na facku, ale děj (anebo v tomto případě blábol, chcete-li) HOT FUZZ mě prostě vůbec, vůbec, vůbec, vůbec nebavil.