Poslední recenze (542)
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Příběhově nejslabší ze "spielbergovy válečné trilogie", přesto velmi dobrý seriál...a nebo také přesně opačně. Velmi dobrý seriál a přesto nejslabší ze spielbergových válečných seriálů. Oproti Bratrstvu neohrožených a i Pacifiku je těžké najít nějaké výraznější momenty (byť je to neustále jeden velký masakr) až do druhé půlky seriálu. Konec sice patetický, ale tohle Amíci umí.
Jeden gól (2023)
Tohle bylo milé, typický "feel-good-movie". Na jedno příjemné kouknutí určitě ano.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Kde jsou ty časy, kdy série Temný případ znamenal skvělý scénář a hutnou atmosféru. Tahle řada byla opravdu z kategorie...WTF?? Skvělé prostředí jsou vlastně jen prázdné kulisy a příběh? Hromada psychověcí, dlouho budované vztahy a charaktery, které plní...velké prázdné nic. Co je platná skvělá hudba a velmi vděčné prostředí polární noci, když scénář je vlastně úplně o ničem. Navíc je to všechno strašně woke - ženské jsou jediné schopné pohlaví a ideálně aby byly tmavé, lezbí nebo obojí. Proč, proboha? A zdejší komunita eskymáků (ať už se nazývají jakkoliv)? Mentalitou a vůbec činorodostí připomínají náš Chánov...opravdu, vznešený divoch:/. Plus i ten závěr, tím to vyku*vili úplně.