Recenze (14)
Agentka v utajení (2019)
No to že to nebylo plné mrtvých agentů, honiček, soubojů atd. by mi nevadilo, ale upřímně jako agentka by se podle mého názoru dlouho neživila, pořád vystrašená a tolik chyb, no nevím. Tenhle film se moc nepovedl
Špatné vychování (2019)
Nevěděl jsem co od toho snímku očekávat a byl jsem překvapen že je to podle skutečné události. Hugh byl opět dobrý. No jsem zvědavej kdy se tohle stane u nás 🙂
Černobyl (2019) (seriál)
Výborně zpracované, musel jsem si dát všech pět dílů za sebou a pomalu ani nedýchal.
Stát vs. Fritz Bauer (2015)
Já nevím,ale mě tenhle film moc neoslovil,a to mám rád životopisné snímky. Ale tady mi něco chybělo,a scény o homosexualitě zbytečné,kdyby tam nebyly nic by se nestalo. Myslím že tvůrci mohli víc rozvinout třeba konflikty s ostatnímy soudci,na co opravdu narážel.
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Očekával jsem v lepším případě slabší průměrný film,ale výsledek byl nakonec lepší. Bridget si stále nabíha na trapasy, ale nikdy se nevzdá
Tajemství dešťového pokladu (2008) (TV film)
Tak tohle stačí vidět opravdu jen jednou. A bude to film na který si po pár týdnech podle názvu nevzpomenete o co tam šlo. A nebo možná jo, ale spíše v negativním smyslu. Jedno z mála plus je opravdu příroda
Diagnóza smrti (1979)
Pro mne asi nejslabší z filmů že série s majorem Kalašem
Oblečen na zabíjení (1980)
Tak ač mám rád Michaela Caina,i filmy Briana De Palmy,tak tohle ne. Přišlo mi to jako hodně nepovedený film,kde jde o to ukázat prsa Angie Dickinson a trochu Nancy Allen.a říct co nejvíckrát slovo kurva a šukat(ale to může být i chyba dabingu). Takže dvě hvězdy,jedna z důvodu obliby výše zmíněných,druhá s přihlédnutím na rok natočení.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Jinak pojatý příběh o králi Artušovi,ale mě se to líbilo.Možná škoda že už nevzniklo další pokračování.
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
Trojky většinou nestojí už za to,ale to neplatí o tomhle filmu. I když je samozřejmě slabší,přesto má ještě stále úroveň a jako oddechovka pobaví. Klidně si to pustím znova když bude příležitost :-)