Oblíbené seriály (10)
Panství Downton (2010)
X-men: Začátek (2000)
Xena (1995)
Hellsing (2001)
Desáté království (2000)
Doktorka Quinnová (1993)
2 $ocky (2011)
Jsem se trochu bál, že jde o další přiblblej seriál, tak mě značně překvapilo, že to nějaký svůj šmrc má ...možná je to tím, že hlavní hrdinky mají osobnost, doplňují se a kontrastují spolu ...a ty příběhy jsou holt uvěřitelné - mladé holky v blbé práci, které řeší vlastní podnikání, milostný vztah i svoje přátelství
Will a Grace (1998)
Tak měním svůj postoj - začátek mi přišel značně trapný ...časem jsem došel k tomu, že některé vtipy a narážky by v dnešní době prostě nemohly vzniknout ...
Průměrňákovi (2009)
Ze začátku nic moc - přišlo mi to jako negativní reklama na rodičovství ...jak děti dospívají, začal mi relativně i nejmladší Brick být sympatický stejně jako jeho relativně mrzutý otec ...