Recenze (431)
Leon (1994)
"Napsala jsem tam jednu holku ze třídy, ze který je mi šoufl. Když půjde do tuhýho, schytá to." Já tuhle dvojici zkrátka zbožňuji. A poslední minuta Léonova života patří k těm nejtěžším filmovým koncům mé filmotéky. Chce se mi plakat. / Škoda, že to nejde, dal bych 6*...
Jurský park (1993)
Nic výjimečného, takový akční průměr.
Údolí včel (1967)
František Vláčil byl geniální umělec. / Údolí včel mám ještě radši než Markétu Lazarovou.
Giulio Cesare (1909)
Mám slabost pro tenhle styl. V rámci němého filmu mi Giulio Cesare okouzlil.
Vládneme, nerušit (2007) (TV film)
Nic extra a hrozně jednostranné.
Vyšší princip (1960)
Až si český (československý?) národ konečně přizná, co byl Drda za obrovskou (ne)lidskou svini, potom možná začne tenhle zvrácený film nenávidět. / Nebudu slušně natočenému filmu poklonkovat jenom proto, že zobrazuje bolestné národní otázkou obtížené téma. Ne. Autor byl zrůda, proto mám s tímto filmem problém.
Andrej Rublev (1966)
Vpád Tatarů byl i na mě moc. Tak brutální, tak syrové... A přitom tak velkolepé. Skvělá kamera, monumentální výprava, úžasní herci. Jeden z největších filmů, které jsem (zatím) shlédl. Říkám mu „ruská Markéta Lazarová“. Uvidím někdy ještě něco podobného?
Dantovo peklo (1911)
Tenhle syrový a strašidelný film příště pustím svému zlobivému synovci. A to přesto, že na peklo nevěřím. :-)
Tajné akce StB (2008) (pořad)
Jasně - je to moc krátké a tudíž to jede jen po povrchu. Ondřej Vetchý, jak je sympatický, tak se tam moc nehodí. Ale přesto se jedná o velice užitečný pořad. Já jsem za něj více než rád.
Cesta do Ameriky (1988)
Pěkná a příjemná komedie. Škoda, že neobsahuje nic "vyššího". Jako kluk jsem ji viděl mnohokrát, dneska mi u ní právě "to něco" chybí, ale směji se stejně. :-)