Recenze (290)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
No tak tohle🔥🔥🔥 ani nevím, co k tomu napsat. Tak komplexní věc se jen tak nevidí. Tohle bylo prostě a jednoduše výjimečný.🙏❤️
Death's Game (2023) (seriál)
Jeden z nejoriginálnějších seriálů, jaký kdy vzniknul. Všechna čest tvůrcům. Má to všechno. 100%
Terapie pravdou (2023) (seriál)
Skvělá oddychovka s fantastickým obsazením. Segel i Ford hrají výborně. Svižné krátké epizody jsou jen plus. Každý se v Terapii pravdou může najít. Je to ze života❤️
Lovci z konce světa (2024)
Béčkovej film s průměrným dějem, průměrným CGI, ale s opravdu fantastickou akcí plnou krve a gore momentů. Víc než tři hvězdy si to ale nezaslouží.
Dungeon ni deai o motomeru no wa mačigatteiru no daró ka? - Seika no eiki (Argo Vesta) (2022) (epizoda)
Tak tohle jo!🔥🔥🔥
Dungeon ni deai o motomeru no wa mačigatteiru no daró ka? - Eijú ganbó (Argonaut) (2015) (epizoda)
Just wow!🔥🔥😱
Blue Beetle (2023)
Plusové body za Mortal Kombat a Final Fantasy💪
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Bohužel nejslabší Hunger Games. Škoda. 😢
Medvěd - Medvěd (2023) (epizoda)
Tak tohle byl hodně silnej zážitek. 😱🙏
Medvěd - Vidličky (2023) (epizoda)
Geniální epizoda. Tomuhle se říká umění filmařiny, vyprávění a práce s vývojem postav🔥🔥 a ty camea jsou epický👌🔥