Recenze (290)
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Ale jo bylo to super! Tom Cruise neskutečnejve svých 56 letech. Rebecca Ferguson k sežrání! A vše tak zamotané a akční jak máme rádi. Prostě pořádná akční pecka! Není to lepší než Národ Grázlů ale i tak super 80%!
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Poslednich 20 minut zachranilo třetí hvězdu. Jinak slaboučký:(
Extinction (2018)
Vcelku povedený kousek z dílny Netflixu. Penu jsem poprvé viděl zahrát vážnou roli a nutno říct, že si vedl nad očekávání. Dvě dětské role dcer zahrány skvěle. Real panic. Twist byl super!! 75%
Rampage Ničitelé (2018)
Je to hezký. Ale to je tak všechno asi. Hvezdu navic za Neagena...
Into the Badlands - Levhard se chytá oblak (2018) (epizoda)
Ježiš strašně dobrá epizoda. Vysvětlení čím zanikl svět a tak. Moc povedený!!
Westworld - Hádanka sfingy (2018) (epizoda)
What a fuuuuuck!!! Neskutečný!!
Krypton (2018) (seriál)
Poslední dva díly to zachránily. Jinak je to celkem průměrné a nic převratného se nekonalo. Brainiac byl super padouch.
Okupovaná kolonie - End of the Road (2018) (epizoda)
tak to zdar....třetí sérka jede.
Expanze - Upálení (2018) (epizoda)
THIS...is sooo sick!! Wooooow!! Nemám slov
Expanze - Trojný bod (2018) (epizoda)
Woooow yes třetí série je teda neskutečná!!!