Recenze (2 753)
Horor v Amityville (1979)
Podle mě nejlepší Amityville s velmi dobrým závěrem a perfektně nastoleným dějem.
U mě dobrý (2008)
U MĚ DOBRÝ.
Vzpoura mutantů (1974)
Zvláštní a nedobře natočený horor je spíše komedie bez sebemenšího citu,ale herecky celkem dobře zvládnuté .
Ostrov doktora Moreaua (1977)
Velmi dobrý a kvalitní film.Myšlenka natočit něco takového v té době byla na filmovém plátně absolutní pecka.Lidi chodili z kin a vehementně debatovali jestli je to možné nebo ne.I když film ztratil ze své popularity či přitažlivosti,nezaslouží si tak nízké hodnocení.Vidél jsem ho již několikrát a stále má něco do sebe.
Ostrov Dr. Moreau (1996)
Tak toto nefunguje.
Proroctví (1979)
Poctivě natočený ekohoror,kterých je opravdu minimum.Koukatelné a zábavné béčko.
Musarañas (2014)
Španělé opět nezklamali,ale cítím v tomhle filmu takovou tu bezduchost samotného příběhu,kdy vznikají hluché místa a připadá mi to,že si v ten moment neví režisér rady jak dál.Měl jsem vyšší mínění.
Škorpio 1 (1998)
Velmi špatné sci-fi s Jeffem,kde jeho umění opět vyšlo vniveč.
Zvuky ticha (1989)
Není to v žádném případě špatný horor,jelikož atmosféru strachu tam cítíte a Borg si s ní velmi dobře pohrál.I hudební složka je velmi dobře vsazena a neruší.
Estigma (1980)
Průměrný horor,kdy jsem čekal a čekal,jenže to čekání mě ubíjelo a v podstatě se nic nedělo i ke konci filmu.