Recenze (2 753)
Polednice (2016)
Výborné psychologické drama z opravdu ryze české produkce a světe div se,podařilo se to.Můj názor ovšem je ,že toto dílo není urřeno pro běžné konzumenty .
Rudá záře nad Kladnem (1955)
V době VEDENÍ KSČ, povinná docházka do kin na tento budovatelský film.
Run-D.M.C. and Jam Master Jay: The Last Interview (2002) (TV film)
Dobrý,ale opravdu pro fandy .
Gladiátor (2000)
Nádherně natočený velkofilm ,tak jak se od Ridleyho čeká.Russell samozřejmě v této roli vynikající.O soundtracku ani nemluvím.
Mastnej škrtič (2016)
Velmi silná absurdita,ale proč to také nezkouknout že????.
Blair Witch: 20 let poté (2016)
No,tak já jsem celkem překvapen,rozhodně kvalitnější než předchozí dva díly.
Vražedný ninja (1993)
Film,který se opravdu nepovedl a spíše vzniká hladina adrenalinu.
Druhá strana (2011) (TV film)
Šílený paskvil s opravdu hroznýma efektama a scénářem,o kterém nelze ani mluvit.
Láska nebeská (2003)
Velmi milý a příjemný film.
Murder University (2012)
Pro ty fandy,kteří mají hodně nakoukáno,tento slasher již ničím nezaujme.