Recenze (2 753)
Di ingon 'nato (2011)
Na Filipínce obstojný film,ale bylo to líný a místy to opravdu nudilo.
Phoonk (2008)
Indický nepovedený Exorcist.
Eyes of the Werewolf (1999)
Patlanina opravdu velkého kalibru.
Grand Auto Theft: L.A. (2014)
No tak po zhlédnutí asi pěti filmů od tohoto reřiséra,další projekci už vidět zřejmě nechci.
Creepies 2 (2005)
Pavoučí nokturno opět ve sračkoidním filmu.
Alleluia! The Devil's Carnival (2016)
Oproti prvnímu pád do strmější rokle,Bousmane,vzpamatuj se,nebo tam zahučíš.
Nerve: Hra o život (2016)
Velmi dobře udělaný realistický filmík,stačí trocha zapřemýšlet a máte vyhráno.
Hra (1997)
Výborně zrežírovaný snímek o manipulaci s lidským já a skvěle zahraný M.Douglasem.
Beastmaster 2 - Pán šelem: Branou času (1991)
Velmi špatné i na po druhé zkouknutí.
Širome (2010)
Hm,je to horší a horší,ikdyž některé filmy sleduji zpětně.