Recenze (2 753)
Hostel III (2011)
Sakra sakra,toto jde dolů.Bezzubé,prostě je to už slátanina,kdy scénář už zřejmě nefunguje a rejža se snaží pomoci dávek gore tomu trochu přidat,ale ztrácí to smysl.Film sice ty grády už nemá,ale stále to tam jiskří a koukatelný to je.
Zkurvení šmejdi (1997)
Sakra,jak se tohle jako gangsterka mohlo natočit?.
Grotesque (2009)
Zručně a cílevědomě udělaný brutální ex. Horror v žádném případě.To by jsme se museli bát že???.Tady jenom čučíme na vyšinutýho zkurvence, mučícího a řezajícího lidské maso za účelem nastolení absolutní momentální moci nad člověkem.JINAK ŘEZNIČINA A SKVĚLÝ TAH.......Jinak souhlasím s ricc.s, Když víš do čeho jdeš,potom blbě nekritizuj film a nás všechny,snižuješ tím určitý bodový výsledek filmu,tudíž radši neboduj.
Krev jako čokoláda (2007)
Mám rád tyto fantasy pohádečky na odpolední siesty,obrazově dobře udělané a trikové proměny ve vlky zvládnuté celkem fajn.
120 Days of Anal (1995)
Jak zde vidím,hodně lidí si zde spletlo dva filmy a to je zlé.No,co už jiného dělat že?.120 Dní análových her je příšerné a tupé nic neříkající porno o ničem.
Červi (1976)
Dobrý filmeček,jenom jsem se kdysi divil,kde vzali tolik červíků,kterých je opravdu moc moc.,ale jinak na tu dobu dobré.
Zrcadla 2 (2010)
Sakra AJO co si myslíš???ŽE necháš celkem dobrý horor padnout???.No,ale je taky koukatelný a celkem místama i kamerově zajímavý.
Zrcadla (2008)
Velmi dobrý a trikově perfektně provedený horror.Spokojenost.
Vyvrhel z pekla (1981)
Po prvé když jsem viděl tento film,byl jsem nadšený,ale i po druhé o patnáct let později mě bavil stejně dobře.
Hostage (2013)
Špatně trikově udělané,nudný scénář,celkově ten fim do sebe nezapadá,rychlovka dělaná na koleně a to je výsledek zbytečné práce a pro mě promarněný čas.