Oblíbené filmy (10)
Barbar Conan (1982)
Basil Poledouris má minimálne 50% podieľ úspechu na tomto kultovom diele(veď tých pätnásť súvetí je ozaj aj priveľa a to vela nechýbalo aby Arnieho predabovali)!Soundtrack by som zaradil do TOP Five! Hail The Crom!
Statečné srdce (1995)
Dokonalosť vo všetkých smeroch!
Zodiac (2007)
Napriek tej dlhej minutáži ani jedna hluchá chvíla....5.hviezd je málo!
Gladiátor (2000)
Russell Crowe vo svojej zivotnej ulohe z Handa v Romper Stomper sa stala nesmrtelna legenda....Maximus Decimus Meridius!
Mechanický pomeranč (1971)
Zvrátená dokonalosť a zároveň úplný Kubrickov vrchol!
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Veľký náklad za 5.hviezd....jediné mínus je absencia Mad Gibsona aspoň v malom cameu!
Rocky IV (1985)
Prvy Rocky ktoreho som videl na ORF a ze to bola udalost v roku 1988...dokonala hudba s genialnym klipom “no easy way out”....sceny z treningu....zial malo kto pochopi co znamenal tento film pre generaciu “Husakovych deti” ked nevyrastal v osemdesiatych rokoch.
Krotitelé duchů II (1989)
Komickejsi, strasidelnejsi ako jednotka a zato treba podakovavat postrachu Karpatska a metle Moldavie....Obraz Viga Karpatskeho zdobi moju obyvacku🖤....este jedna vec ktora urobila tuto komediu dokonalu v mojich ociach a to je povodny cesky kino dabing....je dokonaly!!!
Drž hubu! (2003)
Dokonalosť po francúzky!
Kruh (2002)
Trenky mi do riti zatiahlo prvy raz hned na zaciatku ked sa v prestrihu objavila mrtva studentka v skrini...a mila Samara vychadzajuca z telky ku koncu filmu to ukoncila zimomriavkami po celom tele(dokonca aj na hlave)....