Recenze (705)
Apollo 13 (1995)
V DTS zvuku naprostá bomba. Skvělej Paxton a Harris! 100%
Arabela (1980) (seriál)
Tohle je v TOP seriálech? No to snad nemyslíte vážně!
Austrálie (2008)
Děs!
Avatar (2009)
Odpad, proč? Trapnej příběh, hudba nikde, herecký výkony podprůměrné, režie klasická Cameronovská. Uznávám že ve 3D je to úžasný zážitek ale pamatuju si jenom efekty a to není dobře. Cameron zklamal a pořád jsou jeho nejlepší filmy Terminátor 2, Pravdivé Lži, Propast a Vetřelci.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Ten člověk kterej si tam hraje na rádoby kuchaře to absolutně neumí, jednoznačně nejhorší pořad o vaření.
Bailando - Tančím pro tebe (2007) (pořad)
Jak je někde Gondík tak se dá očekávat ODPAD.
Banánové rybičky (1999) (pořad)
Tento rádoby intelektuální pořad jsem nikdy nechápal a nikdy jsem ho ani nedokoukal a radči přepnul i na reklamu než toto utrpení. Naprosto tragicky trapná pawlowská. Její trapnej humor mě měl asi rozesmát ale to se nepovedlo. Nechápu čemu se smáli ty diváci v tom studiu,to byl určitě komparz protože takovejm nesmyslům co tam pawlowská blila by se snad nikdo zdravej nemohl smát. ODPAD!!!
Barbar Conan (1982)
Tenhle film je daleko lepší než nějakej Pán Prsténů. I když nemá bůhví jaký triky tak Arnold z toho podlě mě vytřískal maximum. Soundtrack jednoznačeně 5/5 (Kdo dá pod 5 tak je soundtrackovej analfabet). Prostě Basil Poledouris rulez! 2023: Pořád je to sakra dobrý, Arnold a Hudba. Byť nemám rád fantasy tak tohle asi nejde překonat.
Barva peněz (1986)
Film o Kulečníku, Biliardu, Snookeru, Devítce, jak chcete. Líbilo se mi to hodně.
Bathory (2008)
Nikdy jsem nechápal co se nám pan Jakubisko snaží sdělit. Jeho filmy jsou aspoň pro mě, totální nesmysly a toto je jeden z jeho extra shitů.