Recenze (705)
Bazén (2005) (seriál)
sračka
Ber nebo neber (2007) (pořad)
Neberu
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Dementní seriál ve kterém jsou vidět akorát prachatý děti který chodí na školu a v životě nešáhnou na práci, americkej humus.
Bez jištění na El Capitan (2018)
Špičkově natočený dokument o člověku kterému je jedno jestli se zabije, pro něj existuje jenom lezení a víc ho nezajímá. Jeho přítelkyně mi přišla dost naivní, a osobně mi lezla na nervy. Připadá mi, že se chce svést na jeho úspěchu. No nicméně, Alex má charisma, je to vynikajícně natočeno a pro člověka jako já, co nemá rád výšky, je to výborný dobrodružství. Chvílemi sem se musel dívat pod sebe jestli fakt sedím na gauči a ne někde na skále. Dokonce sem i myslel že se místama pobliju ale nakonec jsme to s Alexem vylezli. Já s lahváčem v ruce a Alex s magnesiem na rukách a v pytli. *****
Běžící muž (1987)
Neuvěřitelná píčovina s dobrým soundtrackem.
Bílé peklo (2001)
Od tohoto filmu jsem nic nečekal a byl jsem velmi mile překvapen. I když se nejedná vyloženě o válečnej film, spíš drama, tak je to natočeno velmi hezky. Hlavní herec taky vynikající takže *****
Billy Elliot (2000)
Nesnášim muzikály, nesnášim balet, nesnášim když je chlap zženštělej.
Bingo (1994) (pořad)
No vzhledem k tomu že tam brácha vyhrál 10 000 tak musim dát ***** :D
Bitva o Británii (1969)
Jednoznačně nejlepší bitva o Británii.
Blade (1998)
Jedinej Blade kterého viděl a nebylo to špatné, nicméně upíři mi nic neříkají.