Recenze (705)
Skyfall (2012)
No konečně BOND s Craigem který má úroveň. Vynikající Ukrajinec v hlavní roly, hodně dobrý scénář, střih a řežie. Jasných *****
Adele: Živě z Royal Albert Hall (2011) (koncert)
Adele prostě jede. Ten hlas už nemůže být lepší.
Prometheus (2012)
Dlouho jsem na film čekal a nakonec se dočkal a musím říct že mě vůbec nezklamal, spíše naopak. Špičková hudba, vynikající efekty, dobré herecké výkony a hlavně vynikající konec. Už se těším na pokračování.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Vetchý Oscara.
Detektor lži (2011)
Geniální :D
Přežít (1993)
Špičkový film na kterém mi vadili akorát ty neustálé řeči o bohu. Soundtrack taky vynikající.
Ink (2009)
Tomuto dávám 5 hvězd ale pouze za hudbu která je vynikající. Soundtrack se fakt povedl, film jsem neviděl.
Taxi, prosím ! (2002) (pořad)
Tohle bylo naprosto geniální :D
Jurský park (1993)
Můj první film co jsem viděl jako dítě v Kině :)
Kamarád do deště (1988)
Já tomu musím dát *****. Za prvé si myslím že film je vzhledem k tobě celkem dost realistickej a za druhý PAN KADLEC je geniálně zahranej hajzl :) Asi jedinej film Vaculíka s Tofim na kterej se dá dívat, dvojka už byla celkem o ničem