Recenze (705)
Drsný časy (2005)
Cristiana Baleho mám velice rád už od filmu Equilibrium kde zahrál fantasticky a to samé zopakoval právě v Drsnejch Časech,naprosto vynikající film a pod 5 hvězd nejdu.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Víte jak docílit odpadu? Naserte do filmu haranty s klackama v ruce.
Hooligans (2005)
Super
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
"Hele mi volal tén,Pelta." "Ti volal Pelta jo?" "No" "Čurák,a co chtěl?" "Nic" "Nic jo?" " No" "A co si mu na to řekl vole?" "No nic no" "Si mu řekl dobře vole" :D
Kameňák 3 (2005)
To se ani nedá dokoukat...
King Kong (2005)
Dementní opice + Krásná Kundička = SRAČKA NA ENTOU!
Kluci v akci (2005) (pořad)
Tenhle pořad je ve srovnání s Ano Šéfe naprostá píčovina. Ty dva buzíci, co tam jakože vařej jsou neuvěřitelně trapný. A ty jídla nic moc teda. Tohle si může podat ruku s Babicou, ODPAD!!!
Nukleární cíl (2005)
Film nebyl špatnej. Co je ovšem DEBILNÍ je překlad názvu filmu. Marksman opravdnu není v překladu Nukleární Cíl :D
Obchodník se smrtí (2005)
Vynikající výkon Nicholase Cageho a i film velmi dobrej ale na 5 hvězd to není. Na mě to bylo moc rychlé, vývoj jeho kariéry byl brutálním tempem přeskákán což je velká škoda.
On je žena! (2005) (seriál)
Chýlkovou a Krause mám rád ale tohle bylo hrozný!