Recenze (705)
Detektor lži (2011)
Geniální :D
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
mrdka...
Zneužívaný (2011)
Prý "Dokument" HAHA, nasrat! 0%!
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
No není to špatný, hlavně pokud to srovnám s novou což je sračka extraunion.
Český lev 2009 (2010) (pořad)
Vachler už by to měl zabalit. TRAPNOST nad TRAPNOST, to je český lev. Ožralej Polívka a dementní Liška tomu nasadili korunu.
Hyde Park (2010) (pořad)
Tohle by byl dobrej pořad ale blbý je že je to divácký pořad a otázek je prostě žalostně málo. Přitom na FB, Twitru a jinejch stránkách je otázek velmi hodně. Moderátoři to ale ignorují a vybírají podle nich nejlepší kusy který jsou ve většině případů naprosto debilní dotazy a akorát zdržují celý pořad.
Jonah Hex (2010)
Totální ale totální sračka a nejhorší film Malkoviche vůbec!!! Vůbec jsem nechápal se co se nám režisér snaží sdělit, debilní příběh, debilní scénář, debilní herci, debilní hudba, debilní střih, prostě kdo tomu dá 5 hvězd tak je debil.
Mamas & Papas (2010)
Další česká sračka.
Mazec (2010) (pořad)
NASRAT!
Modern Warfare: Frozen Crossing (2010) (studentský film)
Celkem pěkně natočeno i když bohužel krátké.