Recenze (705)
Sportovní noviny (1994) (pořad)
Borec Nakonec? Ne, Odpad na konec! PS: Poulíček + Tittelbach = Totální Idioti
Delta Force (1986)
Hrozná sračka.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Jednoznačně NEJLEPŠÍ český pořad o vaření. Pohlreich je takovej českej Gordon Ramsay, s nikým se nesere, je vulgární ale UMÍ VAŘIT. Zkouknul jsem všechny díly za 2 dny a kouknul bych se klidně znova, vynikající pořad. "Ty vole, ty by jsi mohl dělat svačináře v hladomorně." ______ "Ty vole ty se v tom hrabeš jak student v pochvě" _____ "Přesto všechno, že tohle je mizérie, tak toto, to je sračka extra union" ______ "Teď tady máte Starodávnou kapsu jo? Co je na tom starodávnýho mi řekněte? - Název - Správně, výborná odpověď. Proč bych do prdele, měl jíst kuře s lososem, na jednom talíři? Proč? - Vás ta kombinace nezaujala? Mě to zaujalo samozřejmě, ale bohužel né moc pozitivně jako jo" _____ "Máte tam 4 jídla z Candáta jo, na tom jídelníčku, všechny stojej za hovno jedno jako druhý"_____"800 gramů nějakejch sraček"_____"Tahleta zkurvenina s prominutím, přece do prdele není žádné kuchařské umění" :DDD
Hooligans (2005)
Super
Mamas & Papas (2010)
Další česká sračka.
2Bobule (2009)
Voříšková je totální tragéd.
Létající oko (1983)
Jako dítě jsem ten film miloval a i dnes se mi líbí, ten vrtulník byl prostě fantastickej.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Spielberg nemá koule a navíc zešílel.
Kancl (2001) (seriál)
Jednoznačně nejlepší britskej seriál.
Dr. House (2004) (seriál)
Absolutně nechápu co na tomto veledíle všichni vidí. Totální ztráta času.